חיילי גולני בחיבור ישיר עם הילדים

עשרות חיילי גולני פרצו השבוע למחלקת הילדים של ביה"ח כרמל והשתלטו על אזור חדר האוכל וכיתת הלימוד. רק במקום לפרוץ למחלקה עם מרגמות ורובה סער הם פרצו עם חטיפים הפתעות ושירי גולני.

10.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חיילי גולני בחיבור ישיר עם הילדים

חיילי גדוד 51 של גולני משופצרים עם מיטב הנשק והמדים הפתיעו את מחלקת הילדים של ביה"ח כרמל וגרמו לילדי המחלקה להתרגש.

" הילדים במחלקה התרגשו עד דמעות לפגוש את החיילים, מספרת סיגל שמעוני מנהלת הסיעוד במחלקה. הם התחבקו והצטלמו עם החיילים והנשקים והרגישו לרגע אחד כמו חיילים מבוגרים. ההגעה וההפתעה של חיילי גולני במחלקת הילדים היתה פשוט מדהימה " אומרת סיגל.

את פלוגת גולני הוביל לביה"ח כרמל סג"מ אמיתי אביטן בן ה 21 מנהל מחלקת החיילים ותושב הצפון. "הגעתי לכרמל עם החיילים שלי במסגרת מרוץ גולני המסורתי של החטיבה אומר סג"מ אמיתי, את המרוץ התחלנו בחטיבה בשנת 83 והשנה אנחנו חוגגים את המרוץ ה 28 והיד עוד נטויה,  המטרה שלי בביקור בביה"ח כרמל היא להפגיש את החיילים שלי פנים מול פנים עם הילדים החולים. לחבר אותם חיבור ישיר אל לב הילדים ולגרום גם לחיילים וגם לילדים החולים להרגיש שהם חלק ממשפחה אחת. שמחתי לראות את האהבה שמרגישים הילדים מול החיילים זה מעודד אותנו ומחזק בנו את התחושה בשביל מי ובשביל מה אנחנו נלחמים ", אומר סגן אמיתי.

מרוץ גולני שרץ לאורך ישראל מהחרמון ועד אילת, מפגיש את חיילי גולני עם עם ישראל לאורך המדינה . חיילי היחידה רצים לאורך המרוץ עם דגלי ישראל ודגלי חטיבת גולני עם סמל עץ הזית המפורסם.

עץ הזית נבחר כסמל היחידה מכיוון שהינו העץ הנפוץ בגליל, אזור שהוא בעל משמעות מיוחדת לחטיבת גולני. כותת גולני בצבע חום מדגישה את הקשר של היחידה לאדמה ולארץ.

גולני והילדים

בצילום – חיילי גולני במחלקת הילדים בכרמל – צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים