בעל חברת המשאיות נתפס בוגד באשתו בקבינה

כאשר לאוזני האישה החלו להגיע שמועות, לפיהן בעלה נצפה בוגד בה על ימין ועל שמאל, היא התעמתה עמו, אך הוא הכחיש, השעשועים של הגבר עתיר הנכסים תועדו ע"י חוקר פרטי ששכרה אשתו, בתמונות שאינן משתמעות לשני פנים.

11.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בעל חברת המשאיות נתפס בוגד באשתו בקבינה

תביעת גירושין מפולפלת נדונה בימים אלה בבית הדין הרבני, ובבית המשפט למשפחה. בעל חברת משאיות מצליח תועד כשהוא עולה לקבינות המפוארות של משאיות עובדיו – עם מספר נשים שאינן אשתו, כיום תושבת אזור נתניה.

השעשועים של הגבר עתיר הנכסים תועדו ע"י חוקר פרטי ששכרה אשתו בתמונות שאינן משתמעות לשני פנים – ובעקבות כך הגישה האישה, באמצעות עו"ד אבי גפן, שתי תביעות – האחת לגירושין ולקבלת כתובה לבית הדין הרבני, והשנייה לפירוק שיתוף וחלוקת רכוש בחברתו המצליחה של הבעל – שהוגשה לבית המשפט למשפחה.

לדברי עו"ד גפן, האישה היא בעלת מניות בחברת המשאיות, ששוויה נאמד בכ-20 מיליון שקלים. בימים אלה מתקיימים הדיונים בסכסוך בני הזוג בשתי הערכאות במקביל.

בני הזוג נשואים שנים רבות בעושר, אך לא באושר. בזמן שהאישה עבדה במשרה מלאה וטיפלה בבית ובשני הילדים, הקים בעלה חברת משאיות תובלה של מתכות ובטון – המעסיקה עשרות עובדים וקבלני משנה ושווה כ-20 מיליון שקלים. האישה רשומה כבעלת 15% ממניות החברה המשגשגת, ולעתים סייעה פיזית לבעלה בעבודות העסק. בנוסף, לבני הזוג נכסי נדל"ן רבים.

לדברי עו"ד אבי גפן, המייצג את האישה, במשך שנים זלזל הבעל באישה, התעלם ממנה ימים שלמים, לא קיים עמה יחסי אישות, ולמעשה חי חיי רווקות לכל דבר.

"הגבר נהנה כל השנים מיחס חם ואוהב מצד אשתו, מארוחות חמות, מבגדים נקיים, ומטיפול מסור בו, בילדים ובבית – בעוד שהוא התנהג אליה בצורה מחפירה ומשפילה, התרחק ממנה, והיה מרוכז כל כולו בעסקיו", אומר עו"ד גפן. "הבעל אף מידר את האישה מהעסק, וביקש ממנה לא להתערב בענייניו הכספיים".

"נעלם מהבית למשך שעות רבות"
כאשר לאוזני האישה החלו להגיע שמועות, לפיהן בעלה נצפה בוגד בה על ימין ועל שמאל, היא התעמתה עמו – אך הוא הכחיש. "עם זאת", אומר עו"ד גפן, "הוא המשיך להיעלם מהבית למשך שעות רבות, לשלוח מסרונים בלילות ולהימנע מקיום יחסי מין עם אשתו".

בצר לה, פנתה האישה אל עו"ד גפן, אשר המליץ לאישה לשכור חוקר פרטי, שיעקוב אחרי בעלה. דו"ח החקירה המצולם של החוקר הפרטי לא הותיר מקום לספק – הבעל נצפה שוב ושוב מארח נשים רבות בקבינות המשאיות של עובדיו, ככל הנראה בתיאום עמם.

האישה מסרה את ראיות הבגידה לעו"ד גפן, שהגיש בשמה לבית הדין הרבני תביעה לגירושין ולקבלת כתובתה. במקביל, הגיש עו"ד גפן תביעה לבית המשפט לענייני משפחה לפירוק שיתוף ולחלוקת רכוש בחברתו של הבעל.

בתביעת הרכוש נטען כי החברה משגשגת כיום הודות לתמיכת האישה ולסיועה לאורך השנים. "האישה השקיעה במשך שנים את מלוא מרצה וזמנה בטיפול בילדים ובבית - תוך שהיא עובדת במשרה מלאה – מה שאפשר לגבר לפתח עסק מצליח ומכניס מאוד", אומר עו"ד גפן. רו"ח מטעם בית המשפט קבע בחוות דעתו כי על הבעל להעביר לידי האישה למעלה מ-5  מיליון שקלים מנכסי העסק בלבד, וכעת אמור ביהמ"ש למשפחה לפסוק על חלוקת רכוש כוללת בין בני הזוג.

עו"ד אבי גפן מתמחה בדיני משפחה, קביעת משמורת, מזונות, חלוקת רכוש, ניהול עיזבונות, ירושות ועוד. משרדו של עו"ד אבי גפן במגדל ב.ס.ר 3 בקומה 17 באזור העסקים החדש בבני ברק.  www.avigeffen.com

תגובות

מומלצים