מרזוק קדור מבקש לפסול מכרז הפעלת והחזקת בתי ספר ביישוב

מרזוק קדור חבר מועצת דליה במכתב לראש המועצה רפיק חלבי, מבקש לפסול מכרז 18/2014 הפעלת והחזקת בתי ספר ביישוב, בשל נפילת פגמים מהותיים בהם ועדת המכרזים פעלה בניגוד לסעיפים רבים.

12.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק קדור מבקש לפסול מכרז הפעלת והחזקת בתי ספר ביישוב

מרזוק קדור חבר מועצת דאלית אל כרמל, מציין במכתב ששלח לראש המועצה רפיק קדור, את הסעיפים בהם ועדת המכרזים פעלה בניגוד למה שצריך ועל כן הוא מבקש לפסול את המכרז מספר 18/2014 הפעלת והחזקת בתי ספר ביישוב.

מרזוק מנמק את בקשתו

"במכרז הנ"ל נפלו פגמים מהותיים והטעמים לפסילת המכרז מתחייבים ועל כן  הנימוקים :

1- הוועדה פעלה בניגוד לסעיף 11 לתקנות העיריות מכרזים לפי תום המועד להגשת ההצעות יפקיד יושב ראש הוועדה או מי שהוא הסמיך בתיבת המכרזים האמורה בתקנה 14 (א ) אומדן מפורט של ההוצאות או ההכנסות הכרוכות בחוזה המוצע .

2- ועדת המכרזים  פעלה בניגוד  לסעיף 17 (ג )  כי האומדן יירשם בפרוטוקול הפתיחה ויו"ר הוועדה ו/או אחד החברים יכריז עליו בפני המשתתפים .

3- ועדת המכרזים פעלה בניגוד לסעיף 18 (א ) כי יו"ר הוועדה ימסור ללא דיחוי העתק של כל מסמכי המכרז שהוצאו מתיבת המכרזים לידי המומחה שקבעה הוועדה , דרך כלל לאותו סוג של חוזים שאליו משתייך החוזה המוצע במכרז לשם קבלת חוות דעתו .

4- ועדת המכרזים פעלה בניגוד לסעיף 11.2 בחינת ההצעות שיוצעו על ידי צוות מקצועי : חוות דעת מקצועיות של צוות הכולל :
א : מנהל מינהל החינוך ( חסר ) .
ב : מנהלת תחום חינוך בתי ספר ברשות המקומית ( חסר ) .
ג- יועץ חיצוני המלווה את מהלך המכרז ( חסר ) . היועץ החינוכי לא נכח בישיבות הוועדה לא קבלנו ממנו המלצות  וגם לא ענה לשאלות חברי הוועדה .

5- ועדת המכרזים פעלה בניגוד לסעיף 11.2 במסמכי המכרז בחינת ההצעות עת הוסיפה על דעתה לוועדה המייעצת חברי מועצה המשתייכים להנהלה . כל זאת בייעוץ משותף עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים ( להלן ) " הוועדה המייעצת " ) , ואלו יעבירו המלצתם לוועדת המכרזים של המועצה המקומית .

6- כידוע לך בפרוטוקול החלטת הוועדה נמנעתי לראשונה בהצבעתי  וציינתי כי לא הייתי שותף לתהליך מתחילתו ועד סיומו , לא קבלתי המלצות לא ראיתי חומר ולא שמעתי את היועץ החינוכי החיצוני ועל כן התקיים הדיון הנוסף בלי שיונח  החומר הדרוש ובלי שיעבירו המלצתם לוועדת המכרזים של המועצה בניגוד גמור לתנאים הכלליים במסמכי המכרז".

תגובות

14. יוסף לפני 9 שנים
משמעות הדברים
13. למרזוק האיש הגיבור לפני 9 שנים
מאת מואטנה
12. אימא לפני 9 שנים
רפיק נכשל
11. מבין עניין לפני 9 שנים
למרזוק קדור
10. ראמי לפני 9 שנים
מכרז לא כשיר
9. תושב לפני 9 שנים
פושה
8. עלי לפני 9 שנים
מרזוק תלך עד הסוף
7. קדימה לפני 9 שנים
קדימה מרזוק
6. האמת לפני 9 שנים
רשת עתיד אין לה הוכחות
5. לעניין לפני 9 שנים
לא לאפשר לרשת עתיד להיכנס לדליה
4. מרזוק קדור לפני 9 שנים
צודק
3. מורה לפני 9 שנים
מרזוק צריך לדרוש חקירה
2. بصيص לפני 9 שנים
بلدي بلدي
1. סאפי לפני 9 שנים
כל הכבוד גבר

מומלצים