מקום ראשון לקבוצת הכדורשת של הסתדרות המורים מרחב חיפה

במסגרת המחוזיאדה שהתקיימה באילת, מאות ספורטאים בענפים שונים התחרו במפעל הספורט של העמותה לספורט במקומות עבודה, בכדורשת קבוצת הנשים של הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב, זכתה במקום ראשון.

13.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מקום ראשון לקבוצת הכדורשת של הסתדרות המורים מרחב חיפה

התחרות התקיימה מטעם העמותה לספורט במקומות עבודה, מרחב חיפה והצפון. בשנים האחרונות לוקחת תחת חסותה יו"ר סניף חיפה והמרחב של הסתדרות המורים, חני לידור, את קבוצת הנשים בכדורשת אותה הקימה. הישג משמעותי נרשם לקבוצה עם זכייתה במקום ראשון במחוזיאדה שהתקיימה באילת ואפשרה למאות ספורטאים בענפים שונים להתחרות במפעל הספורט של העמותה לספורט במקומות עבודה, מרחב חיפה והצפון.

קבוצת הכדורשת משתתפת בליגה למקומות עבודה זו השנה הרביעית, כאשר הרכב המורות המשתתפות השתנה במהלך השנים. השנה מונה הקבוצה 15 מורות מבתי ספר במרחב – חיפה והקריות, ביניהן גם מנהלת, אותן מאמן אדי וייזינגר, מורה לחינוך גופני, חבר הסתדרות המורים אף הוא.

איריס גולדשטיין, קפטן הקבוצה: "לאורך שנותיי בקבוצה, נהניתי מתמיכה ופרגון של כל צוות סניף חיפה והמרחב ויו"ר הסניף חני לידור בפרט. יחד עם חני החלטנו לעשות הכל כדי לקחת חלק במפעל הנהדר הזה. סניף חיפה והמרחב למעשה שותף לגביע בו זכינו ובסיום הסבב שהוא עובר בין בתי הספר שלנו, יגיע למשכנו הקבוע בארון הגביעים בבית המורה בחיפה".

גולדשטיין מוסיפה כי הליגה למקומות עבודה בכלל והמחוזיאדה בפרט, הם מקום נהדר לאנשים שרוצים לפעול במסגרות ספורט בגילאים מבוגרים מאשר הספורטאים המקצועיים. "בין המורות הפעילות יש כאלה שבעברן היו שחקניות כדורסל או כדורעף בקבוצות סדירות, או כאלה שמעולם לא לקחו חלק בספורט ממוסד אך מוצאות עצמן באווירה קבוצתית מופלאה במסגרת הזו ונהנות מהעצמה נשית בנוסף לעיסוק הספורטיבי".

חני לידור, יו"ר הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב: "קבוצות הספורט שבתחילת דרכן סבבו אולי סביב המטרה להעניק לתלמידים דוגמא אישית ולעסוק בפעילות גופנית, הפכו עד מהרה למקור נחמה, פורקן והעצמה עבור המשתתפים. אני גאה בקבוצת הנשים בכדורשת שהביעה נחישות, התמדה ואף זכתה במקום הראשון בתחרות. השאיפה הבאה, מלבד זכיות נוספות כמובן, היא היכולת לאפשר למשתתפות ליהנות מאותן הטבות הניתנות לקבוצות אחרות בליגה למקומות עבודה, כדוגמת עיריית חיפה, נמל, חברת החשמל ועוד. כך גם לטעמי, על משרד החינוך לנהוג, לסבסד את ימי ההיעדרות ולאפשר לקבוצה להשתתף בתחרויות".

הקבוצה הזוכה

תגובות

מומלצים