אלי מזרחי:"השותפות בין דליה ליוקנעם ממשיכה"

אלי מזרחי האיש שהצליח ברגע הקשה להחזיק מועדון ולהחזיר את החיים לסגל ולהנהלת מכבי, לא מסתיר את הצביטה שעשו הפועל לאחמד והב, ומרגיע את כולם שאין חוב רציני למכבי והמטרה להמשיך לשלב בין דליה ליוקנעם, אלי מפרגן לרמי ואלי.

15.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלי מזרחי:"השותפות בין דליה ליוקנעם ממשיכה"

אלי מזרחי שהגיע בתחילת העונה בשיתוף בין הפועל יוקנעם למכבי דליה, מצא את עצמו בקווים אחרי שהקבוצה אבדה גובה והתחילה במעידה. אלי מצליח בזמנים שכבר אף אחד לא התעניין בקבוצה ולא רצו להגיע למגרש, להוביל קבוצה עם הרבה קשיים למקום בטוח ובעיקר חם שכולם אוהבים ומכבדים אחד את השני.

מכבי דליהאלי לא מסתיר את הצביטה בסוף העונה עם הפועל דליה, מה שעשו למאמן אחמד והב ומצטער שהפועל לא עלו לליגה א'.

אלי :"אנחנו ידענו שנכנסו בתחילת העונה לקבוצה בנויה ואני אומר שמי שבנה את הקבוצה בנה קבוצה ענקית כמפלצת בליגה א', כאשר הגיעו ההפסדים הלך מאמן ואני נכנסתי לתמונה למשך שבועיים ואז איהאב הגיע ומיד הלך, באותו זמן שחררנו שחקנים ענקיים כאמיר עלי, ענאן נסר אלדין, בסאם ארמלי ועוד ונשארנו עם סגל מצומצם ,אבל סגל שנחוש להשיג את הניצחונות".

"לגבי איחוד בין מכבי דליה ליוקנעם על פניו האיחוד הזה ממשיך, אנחנו בהליך איחוד העמותה כולם נשארים".

אלי:"אם אתה שואל, אם זה היה שווה, יוקנעם לא היתה עולה לליגה א' ואז רושדי הגיע, קפצנו על המציאה והתחברנו הימים עוד יגידו אם היה שווה ".

מכבי דליה"לא לחשוב שיש הרבה חובות וזה לא מה שמספרים, במוצאי שבת ישבנו ובשבוע הבא נפגש עם כולם לארוחת ערב וכל המשכורות ישולמו לאחר שנשב עם כל שחקן ושחקן ".

אלי:"בשנה הבאה הסגל אצלנו יהיה אחרת, התשתית תמשיך להיות וסגל צנוע וחזק".

"אני רוצה לפרגן לרמי נסר אלדין, אם השחקנים אוהבים אותי, אני אוהב אותם יותר, אני חבר ומכבד את כולם וכאשר צריך אני גם יודע להעניש אותם כמו שאז הענשתי את עבד סיף וסאמר והב, שהענשתי אותם על בעיות משמעת נגד אסי גלבוע, אבל השחקנים שלנו הם גברים אני מקווה שכולם ימשיכו איתנו בשנה הבאה".

אלי:"אני לא נכנס לפוליטיקה לגבי ראש העיר שלי ביוקנעם סימון אלפסי אני מעדכן אותו בכל הצעדים, לגבי ראש מועצת דליה רפיק לא ביקר ואין לי קשר איתו".

אלי מזרחיאלי:"אין אצלנו מעמד חזק, כל הילדים המשתייכים למועדון שלנו נמצאים ויש לכולם מסגרת,  אין מעמד חזק וחלש יש לנו ועדה שבוחנת את כל אחד בנפרד, על מצבו הכלכלי ובמועדון יש גם שכבה חלשה בקרב העולים שאנחנו בשיתף הרווחה עוזרים ומשאירים להם מסגרת גם אם אין תקצוב".

אלי:"אני שמעתי את כל הקולות של לאחד בין מכבי להפועל דליה, אתם יודעים כשהתחילו את העונה אחמד והב בנה את הקבוצה בהליכה וכשראו שהם עולים ליגה פרגנו והכל ובשבועיים האחרונים היה כישלון קטן, זה מה שצבט אותי כל העליהום היה על אחמד, חבל".

אלי: "דליה מתנהלת על תרומות ואין מילים, אני לא מכיר אנשים שמוציאים מהכיס למען הקבוצות, יוקנעם נותנת 200 אלף ₪, אני מקווה שהתקציב יגדל בהמשך".

אלי:"אני רוצה לפרגן לחבר ואח לאלי קציר שבזכותו הגענו והצלחנו, מה שהוא עשה במכבי דליה יוקנעם, אני מאוד מעריך אותו ומפרגן".

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=wTVRZZn51vs}

תגובות

15. ל 14 לפני 9 שנים
אילי מיזרחי
14. mmm לפני 9 שנים
אלי שיחקתה במכבי עוספיה
13. יהודי לפני 9 שנים
אלי שלום
12. ספורטאי לפני 9 שנים
אלי איש הנשמה
11. יקנעמי לפני 9 שנים
אחלה קבוצה דליה יקנעם
10. נדאליה לפני 9 שנים
חיבוק חזק לאלי ולמכבי
9. נפתלי לפני 9 שנים
מאמן שאוהבים
8. אוהדים לפני 9 שנים
טוב שיש דבר כזה מכבי דליה
7. אדם לפני 9 שנים
להחזיק חזק את מכבי
6. ספורטאי דלאוי לפני 9 שנים
לאלי מזרחי ולחברים שלום
5. סאלח נסראלדין לפני 9 שנים
תודה ענקית לך אלי
4. רמי נסראלדין לפני 9 שנים
עבדתי עם האיש הענק הזה
3. דלאוי לפני 9 שנים
איש יקר
2. ספורטאי לפני 9 שנים
לחברי אלי מזרחי תבין
1. אוהד מכבי לפני 9 שנים
אלי גבר

מומלצים