תמי שיטה חדשה ליופי הנשי

תמי כיוף אישה דרוזית שיוזמת לפרוץ דרך עסקית מגיעה עם בעלה לעוספיה ומשקיעה כספים בפתיחת עסק לכלות וספרות, סגנון חדש שמותאם באופן אישי לכל אחת ואחת, סלון Tame Style כאן מתחיל היופי. סרטון

16.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תמי שיטה חדשה ליופי הנשי

תמי בעלת סלון Tame Style בעלת מקצוע עם ניסיון איפור וספרות הרבה שנים מאז שניהלה סלון בכפרה חורפיש, לפני שהתחתנה עם תופיק כיוף, צברה הרבה ניסיון בהשתתפות בתחרויות יופי, בנוסף ללימודים וההכשרות והסדנאות שהיא לוקחת בהם חלק.

תמי בערב פתיחת העסק שלה בעוספיה, מצליחה לרגש את כל החברות והמשפחה בהצלחת עסק היופי והידע הרב שהיא מעבירה להן על איך להראות בדיוק כפי שכל אחת ואחת רוצה.

תמי בנוסף כבעלת מקצוע היא אדם עם תכונות מנהיג שמפעילה את כולם ואדם חם שמחבקת ומקשיבה, ויודעת לתת יחס אישי, תמי ומשפחתה המחבקת מחורפיש, יחד עם משפחת בעלה, כולם באו לתת כתף ותמיכה למען הצלחתה בסלון החדש.

תמי אמרה לנו:"אני למדתי את המקצוע בויצו וממשיכה כל הזמן ללמוד, אני מגיעה לעוספיה עם שיטה חדשה שלא הכירו עד כה באזור הזה, כאן אני עוד לא מוכרת כמו בחורפיש, שם היה לי סלון כלות, כל המטרה שלי לתת ליופי את המקום שלו".

תמי :"אני רוצה להזמין כל אחת ללא שום התחייבות להגיע להתרשם וגם להתייעץ איתי ואחרי זה שהיא תחליט, מה שיש לי אין לאף אחד, סלון שיש בו מגוון של אפשרויות, הסלון שלי נמצא בכביש הראשי עוספיה אני עובדת כל ימי השבוע חוץ מיום שני, משעה 10:00 עד שעה 15:30 ומשעה 18:00 עד 20.00 כולכן מוזמנות".

בערב הפתיחה תמי קיימה הגרלה והשמות שזכו קבלו מתנות יקרות ערך, כאשר כל המטרה להתחבר לתמי ולסלון Tame Style 

כל התמונות והקולות מאירוע הפתיחה בסרטון

 

{YouTubeVideo id=snryq9b06LQ}

 סלון tame style

תגובות

6. מישהו לפני 9 שנים
יפת על
5. תוופיק' כיוף לפני 9 שנים
תודה לכולם
4. נרג'ס לפני 9 שנים
לתמי,תופיק ואדריאן
3. דליה לפני 9 שנים
נשים חזקות מצליחות
2. אומימה לפני 9 שנים
בהצלחה תמיד
1. חלבי לפני 9 שנים
שאפו ענק

מומלצים