כיצד מוצאים טיסות לברלין במחירים טובים

אם חיפשתם סיבה לטוס לברלין, אזי שבעוד מספר ימים ייערך בעיר המשחק הגדול ביותר של הכדורגל האירופאי, גמר ליגת האלופות, ברצלונה נגד יובנטוס. גם אם אין לכם אפשרות להשיג כרטיסים למשחק, מומלץ לטוס לעיר בימים אלה וליהנות מהאווירה הייחודית שמשחק כזה מביא לעיר.

21.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד מוצאים טיסות לברלין במחירים טובים

אם אתם לא בעניין של כדורגל, אז תחכו כמה ימים ותחפשו טיסות לברלין במחירים מוזלים, כי על טיול בעיר כמו ברלין לא מוותרים בקלות.

אין זה סוד שברלין הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים על ישראלים ובכלל. העיר אשר החומה שחצתה אותה במשך שלושים שנה ונפלה ב-1989, נחשבת היום לאחת הערים האהובות ביותר בעולם. זאת בזכות האווירה המיוחדת שיש בה, בתי הקפה והמסעדות, מגוון האתרים שניתן לבקר בהם, תחבורה ציבורית מצוינת, פארק אדיר שנמצא במרכז העיר ועוד. כל מי שמגיע לעיר כתייר, חוזר אליה עוד מספר פעמים בשביל ליהנות בה שוב ושוב ולהכיר אותה מחדש.

כיצד מוצאים טיסות לברלין במחירים טובים

סיבה נוספת שבגינה ישראלים רבים טסים לברלין מדי שנה היא, מחירי הטיסות והאפשרויות למצוא טיסות זולות מדי יום. אם בעבר טיסות לברלין גבו מחיר יקר, אזי שכיום בעקבות כניסתן של חברות תעופה שונות ופתיחתו של קו תל אביב-ברלין לתחרות, אזי שאנחנו נהנים ממחירים זולים של טיסות לברלין, כמו כן אנחנו יכולים ליהנות מטיסות לעיתים תכופות, מדי יום.

היכולת שלנו לבנות טיול בברלין הפכה פשוטה עם השנים, לא רק בזכות מחירי הטיסות אלא גם בזכות העובדה שיש לנו יכולת לתכנן את הטיול מתחילתו עד סופו בעצמנו, בלי שנזדקק לגורמים מתווכים. אנחנו יכולים להזמין בתי מלון דרך האינטרנט, כרטיסי רכבת ואוטובוסים, כרטיסים להופעות, אנחנו יכולים לקחת מפה של ברלין והחליט אלו מסלולי טיול לעשות ועוד.

לתכנון טיול בעצמנו ללא צורך בתיווך, יש יתרון גדול בעניין העלויות, אנחנו יכולים לחסוך לא מעט בנושא זה, שכן אנחנו יכולים למצוא אכסניות, בתי מלון זולים, דירות להשכרה (או אפילו דירות להחלפה עם ברלינאים שרוצים לבקר בארץ בתקופה שאנחנו נמצאים בברלין). את כל זה אנחנו יכולים לעשות רק באמצעות האינטרנט.

דוגמא אחרת להוזלה בעלויות היא בנושא של טיסות לברלין. לא רק שאנחנו יכולים למצוא טיסות זולות, מעצם טבען, אלא שאנחנו יכולים גם למצוא טיסות שניתן להוזיל בהן את המחירים עוד יותר. למשל, אם נבחר לקחת טיסה בלי אוכל, בלי מושב מסומן, ובלי שנרצה לעלות מזוודה. הסרת שלושת המקרים הנ"ל, אפשריים במה שנקראה טיסות לואו קוסט, וזה מוזיל את העלויות בעשרות דולרים לטיסה.

על מנת ליהנות ממחירים זולים של טיסות לברלין, מוטב להזמין מקום מספר שבועות מראש, על מנת שיהיה לנו בטוח, מקום שמור בטיסה. כעת כל מה שנותר זה רק לתכנן את האתרים בהם אנחנו רוצים לבקר בעת שהותנו בעיר.

תגובות

מומלצים