ליסינג

בשני העשורים האחרונים, יותר אנשים קונים רכב בעסקאות ליסינג מאשר בעסקאות רגילות, יש לכך מספר הסברים אליהם נגיע בהמשך המאמר, מה שעולה מנתונים אלה, שעסקאות ליסינג, שבעבר היו בעיקר עסקאות ביצעו חברות שונות לשם רכישת מכוניות לעובדים שלהם, הפכו עם השנים למודל המוביל בעסקאות רכב גם עבור גורמים פרטיים.

24.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ליסינג

כאשר מסתכלים על מבנה של עסקאות ליסינג, מבינים שהן מטיבות עם שני הצדדים. הלקוח נהנה  מרכב חדש או משומש בתנאי תשלום נוחים, הוא נהנה מבית שדואג לו, ומצד שני, החברה נהנית מלקוח נאמן ומאפשרות למכור את הרכב יותר מפעם אחת. בבסיסה של עסקת ליסינג עומד הרעיון הפשוט, אתה רוכש מאיתנו את הרכב בתשלומים, כשתסיים את תקופת התשלומים, תמכור לנו אותו, ותוכל לרכוש רכב אחר. אנחנו בינתיים נוכל למכור את הרכב שוב, במידה וזה אפשרי.

יתרונות של עסקאות ליסינג

אחרי שתיארנו כיצד מתבצעת עסקת ליסינג, בקווים כלליים, עכשיו הזמן להסביר מדוע היא נחשבת לאטרקטיבית עבור לקוחות פרטיים.
זה מתחיל בשיטת התשלומים. במקום לשלם סכום כסף גדול בפעם אחת או אפילו בחלוקה לשלוש או ארבע תשלומים, כאן יכול הרוכש לחלק את התשלומים ל-24 חודשים ואף יותר. כלומר הוא מסיר מעצמו את הצורך לבצע השקעה חד פעמית גדולה. מבחינת נוחות זה הרבה יותר משתלם.

לגבי הרכב עצמו, חברות ליסינג מחזיקות כלי רכב חדשים לצד כלי רכב ישנים, יד שנייה ושלישית. אותם הם מוכרים על פי ערכם בשוק. הקונה נהנה מרכב במצב טוב. זאת להבדיל מרכישת רכב מגורם פרטי, שאין לו יכולת לוודא במאה אחוז האם הוא רכב טוב או לא. כאן הוא מקבל אחריות על הרכב, כמו כן הרכב עובר את כל הבדיקות והטיפולים הנדרשים ומגיע ללקוח כשהוא במצב טוב.

טיפולים במהלך הדרך. חברות ליסינג מאפשרות ללקוח ליהנות מאפשרות לבצע טיפולים דרך מוסכים שהן נמצאות איתם בהסדר מסוים. זה נכון לגבי כלי רכב חדשים ונכון לגבי כלי רכב משומשים. חשוב להבין, זה האינטרס של חברות ליסינג. מאחר והן רוצות למכור את הרכב בעתיד, חשוב להן שהוא יישמר במצב טוב.

מכירת הרכב. בסיום העסקה, אנחנו יכולים לקנות את הרכב באופן מוחלט (כלומר לשלם את החלק האחרון ולקנות אותו) או להחליף אותו, למכור אותו לחברה. זה חוסך מאיתנו את הצורך לפרסם מודעה, להיפגש עם קונים ולחפש רכב. העסקה מתבצעת באופן ישיר מול מוכרי החברה, שידעו להציע לנו רכב שיתאים לתנאים ולצרכים שלנו.

לסיכום, עסקאות ליסינג, מאפשרות לנו ליהנות מכלי רכב חדש או משומש, בתנאים הרבה יותר נוחים ומשתלמים מאשר בעבר. החיסכון שלנו בא לידי ביטוי בצורות רבות ומגוונות, ולכן משתלם לנו לחפש סוג עסקה שכזה. חברות ליסינג ישמחו להציע לנו כלי רכב שונים בתנאים איכותיים שיתאימו לנו.

תגובות

מומלצים