"המדליק נר מנר זה נותן וזה אינו חסר"

ילדי והורי יסודי ב' דלית אל כרמל עכשיו יכולים להתגאות בעשייה בה ילדיהם קבלו את האמצעים הדרושים לניהול חיים אישיים,קרנבל בו הוצגו עבודות הילדים וצוות המורים,התוצאה כל כך מיוחדת שההורים רצו עוד סיבוב. לסרטון

25.05.2015 מאת: חלא חלבי, חסין חלבי
"המדליק נר מנר זה נותן וזה אינו חסר"

בכל האירוע של בית ספר יסודי ב' דאלית אל כרמל, בלטה התרומה שאספו הילדים למען עמותת וראייטי שמטפלת בילדים בעלי צרכים, ילדים בחינוך המיוחד מכל העדות והמינים.

ביום הזה מעמידים את הילד במרכז הבמה.

מנהלת בית הספר יסודי ב' דאלית אל כרמל רימה נטור, אמרה לנו: "זה קרנבל יום המשפחה, בו מציגים את העבודות של התלמידים, מלמדים את הילדים איך ליזום ולבנות עסק, איך למכור ולהרוויח, וגם להכניס את התבשילים הבריאותיים למשפחה, להכיר מסורת ותבשילים ".

"אנחנו מחנכים לערכים וכל שנה אנחנו שותפים לפרויקט ערכי וכמו שאומר הפתגם "המדליק נר מנר זה נותן וזה אינו חסר" זה מה שאנחנו רוצים להעביר לילדים".

רימה:"המצב בכפר ובבית הספר שלנו ז שאנחנו נחשבים כישוב במצב סוציו-אקונומי נמוך, אנחנו בבית הספר מתחשבים במצב ובשביל זה בנינו תוכנית שתחסוך להורים את ההוצאות המיותרות".

רימה:" היום בבית הספר יש לנו 335 תלמידים, ההורים של התלמידים תומכים מאוד והילדים באים בכיף לבית הספר ובמיוחד אצלנו שאין לנו בעיות אלימות ואין בעיות משמעת יש עשייה מניפה לכל הכיתות".

רימה חתמה את הראיון בתודה לצוות המקצועי של בית הספר על תרומתו להצלחת התלמידים.

ויקי לב מארגון וראייטי אמרה לנו:"זו תרומה מאוד משמעותית, כל תרומה עוזרת עוד יותר לאותה אוכלוסיה שאנו מעניקים לה עזרה, ארגון וראייטי מטפל בילדים מגיל אפס עד 18 ללא הבדל גזע ומין, אנחנו מקיימים פעילות מעל חמש שנים בבתי ספר ובבית ספר יסודי ב' זו פעם ראשונה"

לתוכנית בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=XxJ3osGKPtg}

פעילות ביסודי ב

תגובות

מומלצים