צולחים את הכנרת ומגייסים כספים לבעלי צריכים מיוחדים

למעלה מ 500 נשים מכל רחבי הארץ ישתתפו באירוע צליחת הכנרת ה-6 שיתקיים ביום שישי הקרוב- 5/06. הצליחה מתקיימת על מנת לתמוך בילדים בעלי צרכים מיוחדים.

25.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צולחים את הכנרת ומגייסים כספים לבעלי צריכים מיוחדים

הצליחה מתקיימת על מנת לתמוך במוסד החינוכי, "סדנת  שילוב" לבעלי צרכים מיוחדים- שילוב המקנה כלים חיוניים ומעשיים , לטובת שילובם של בעלי הצרכים המיוחדים בחברה.

"סדנת שילוב" הינו  פרויקט מיוחד המשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים ברחבי המועצה האזורית בגוש עציון,  המסייע לילדי החינוך המיוחד, אשר  "נופלים בין הכיסאות", ושיש צורך למצוא עבורם מוסד חינוכי ייעודי.

תמר הקשר, מנהלת העמותה מציינת כי "הסדנא" מציעה סוג  אחר של חינוך: "מיוחד,  גמיש,  פתוח,  עם זיקה לטבע ולמרחב  .הפעילות החינוכית מתקיימת כחלק מקהילת היישוב גבעות בגוש עציון ונועדה להקנות לבוגרים את מירב הכישורים על מנת להשתלב ולתרום לקהילה. במקום מופעלות מספר מסגרות חינוכיות הכוללות גן ילדים, בית ספר לחינוך מיוחד, סדנאות עבודה, הכשרה לתעסוקה ולחיים עצמאיים ודיור קהילתי".

ויויאן גלזר, המייסדת והרוח החיה מאחורי האירוע ציינה  "האירוע הזה כל כולו עוצמה , העצמת התלמידים לפתח כישורי חיים חיוניים, וכן את עצמאותם. והעצמת עצמנו  על ידי שחייה"

סכום הכסף  שייאסף מצליחת הכנרת, יוקצה השנה לבנייה של מטבח טיפולי חדש , שישלב בתוכו מגוון רחב של תחומים מהם יוכלו התלמידים ללמוד וליהנות.

תאריך אחרון לרישום:26//2015. לפרטים נוספים והרשמה: http://swim4sadna.org/#/home

תגובות

מומלצים