כרמל מעביר את השרביט לבא בתור בתנועת סווא

מהלך דמוקרטי של תנועת סווא יתקיים בשבת, כרמל נשאר בליכוד עם שאיפות לחזק את איוב ולהיבחר לליכוד ובין היתר לקרוא לכולם כולל מרזוק להצטרף לסווא והכל בתנאי של נתינה, זה לא זמן בחירות, לסרטון.

27.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כרמל מעביר את השרביט לבא בתור בתנועת סווא

כרמל נסר אלדין ראש מועצת דליה לשעבר מזה שתי קדנציות עומד בראש תנועת סווא, בשבת בשעה 20:00 בחצר ביתו של כרמל נסר אלדין, כרמל יעביר את השרביט להנהלת התנועה ולמנכ"ל, כדי להכין את ההליך הדמוקרטי בתנועה ולבחור את מי שירצה להוביל את התנועה לשנים הבאות.

כרמל: "אני מאמין שבדאלית אל כרמל יש את האנשים הנכונים שיכולים להוביל את סווא למקומה החברתי והפוליטי, נכון שלא כל דאלית אל כרמל הם בעד הצבע הכתום שזה סווא, אני מאמין בשוויוניות בין כלום ובבחירות האחרונות סווא קבלה 45 אחוז שזה אומר הכל, אנחנו נעשה הכל כדי לחזק את סווא שתוביל".

כרמל: "אמשיך לתת מזמני ומשלי למען התנועה ולמי שיעמוד בראשה, אני גם בבחירות האחרונות הצבעתי ליכוד ונשאר בליכוד, בסדר גודל של תנועת הליכוד ישנו מקום ליותר מאדם אחד, חברי סגן השר איוב קרא שאני מאחל לו להצליח, אבל המטרה שלי זה להתמודד בעתיד כדי להבליט את הפנים האמתיות של הדרוזים שנתנו את כל כולם למען מדינת ישראל".

כרמל:"אני רוצה להזמין את כולם לחוות חוויה מיוחדת, אני קורא לכל אדם שחושב שהוא יכול לתרום לכפר להצטרף לסווא, הכינוס הזה בא לעשות פוליטיקה נקייה והתנועה נוסדה להביא אנשים להשפיע על מהלך החיים החברתיים ובאה לתפוס עמדות מפתח בכל המשתמע בסקטור החברתי".

לשאלתנו אם יקראו למרזוק קדור להצטרף לתנועת סווא, כרמל אומר:"לצערי מרזוק כמו אחרים שאני ראיתי את הנולד מראש, זה לא נחל הצלחה, עובדה אחרי זמן קצר מרזוק מצא את עצמו במקום הלא נכון, אבל אני אומר שכל דמות יכולה להיות בדרכה של סווא, אבל זה בתנאי לתת ולקבל ובעיקר להיות דמוקרטי".

 

לראיון המלא בסרטון

 

{YouTubeVideo id=a1aPPaOBh-A}

כרמל נסר אלדין

תגובות

19. תומך סווא לפני 9 שנים
מאחל לכרמל בהצלחה בכל
18. יודע בוודאות לפני 9 שנים
המשחקים של מרזוק
17. תומך סווא לפני 9 שנים
הטוב והראוי להחליף את רפיק מרזוק קדור
16. אזרח לפני 9 שנים
בהצלחה לסווא
15. רביע לפני 9 שנים
בהצלחה לסווא
14. צעירה לפני 9 שנים
ל 4 ו11 אתם סוטים
13. בחור לפני 9 שנים
למספר 11 הרגת אותי
12. ליכוד לפני 9 שנים
כרמל עלה והצליח
11. חלבי לפני 9 שנים
ל4 מבין ענ יין
10. תושב לפני 9 שנים
הצבעתי לך
9. דלייתי לפני 9 שנים
בהצלחה איש יקר
8. רביע לפני 9 שנים
תנועת סווא והשינוי הדרוש
7. חבר סווא לפני 9 שנים
צעד מעולה
6. בהצלחה לפני 9 שנים
בהצלחה
5. מנדאליה לפני 9 שנים
בהצלחה מכל הלב לכרמל ולתנועה
4. מבין עניין לפני 9 שנים
לתשומת לב הציבור
3. דלאוי חור לפני 9 שנים
כרמל אוהבים אותך
2. נסר דיני לפני 9 שנים
הטובים חוזרים
1. תושב לפני 9 שנים
שרפיק עכשיו ידאג

מומלצים