מה זה משלוח פירות ולמי זה מתאים

משלוח פירות הוא משלוח מפנק של פירות המגיעים מסודרים ליעד המבוקש. אנשים רבים אשר מעוניינים לפנק את יקיריהם, להביע אות תודה או להביא מתנה להחלמה, מוצאים כי משלוח של פירות הוא הצורה האידאלית לעשות זאת.

27.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה זה משלוח פירות ולמי זה מתאים

המשלוח מורכב מפירות העונה כשהם טריים ובבית העסק דואגים להסדר אותם כך שהם יהיו מוכנים לאכילה דרך שטיפה, קילוף אם יש צורך וחיתוך. אנשים אשר מקבלים את הפירות מביעים לרוב הפתעה כיוון שמדובר במתנה יוצאת דופן, מתנה שימושית מאד ומאד מתחשבת.

משלוח פירות לבית החולים

משלוח הפירות יכול להגיע לכל מקום שתרצו שיגיע אליו כשרבים בוחרים לבצע את המשלוח לבית החולים כדי לפנק אנשים שעברו פרוצדורה רפואית או לנשים לאחר לידה. שלא כמו שוקולדים, פרחים או בלונים, אשר אינם מזינים ואינם מחזקים את האדם שמקבל אותם מבחינה גופנית, הפירות מעודדים החלמה ומעבר לכך שהם מפנקים ונראים מעולה, הם ממלאים את מי שמקבל אותם בויטמינים ונוגדי חימצון אשר מעודדים את ההחלמה. המשלוח יכול להגיע לכל מחלקה שרק תרצו בה כשיש לוודא כמובן שהאדם עוד נשאר בה ביום שנקבע המשלוח. כיוון שהפירות מגיעים כשהם כבר מוכנים לאכילה מי שמקבל משלוח פירות בכלל לא צריך להתאמץ כדי ליהנות מהם.

משלוח פירות למקום העבודה

אחת ההפתעות הגדולות בחיים יכולה להגיע בצורת משלוח של מתנה למקום העבודה. משלוח פירות למקום העבודה מתאים לכל מי שרוצה לפנק מישהו יקר לו, עם או בלי סיבה. לעתים כשאנו רוצים להביע את ההערכה שלנו לבני/ בנות הזוג אנחנו תוהים איך לעשות זאת ופה ישנו פיתרון מושלם. המשלוח מגיע טרי למקום העבודה ויכול לפנק בצורה בלתי רגילה את מי שמקבל אותו, להראות התחשבות ומחשבה עליו או עליה.

משלוח תחת הקפדה יתרה

משלוחי הפירות יכולים להגיע ליעדים שונים, פרטיים או ציבוריים ובכל מקרה הם נשלחים בהקפדה על הפרטים הבאים:
• משלוח טרי בקירור – רכב המשלוח מתאים להסעת פירות כשהם שומרים על הטריות שלהם.
• פירות מוכנים לאכילה – כל הפירות המורכבים בתוך המשלוח הם פירות טריים, שטופים, קלופים וחתוכים.
• אסתטיקה – הפירות המגיעים במשלוח מסודרים על מגש או בסלסלה אסתטית, מוכנים לאכילה ומציגים מראה יפיפה של הפירות.

פירות

תגובות

מומלצים