מרזוק:"התנהלות לקויה בהחלטת מועצת דליה"

מרזוק מסדר לציבור בדליה את עניין מכרז אורט ורשת עתיד של מכרז שהתנהל בצורה חפוזה, ללא עמידה בתכנון וללא מילוי אחרי מה שנקבע בחוק, מרזוק מתייחס לחבר סיעתו ולאי כיבוד הסכם ולתנועת סווא שמתחדשת.

29.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק:"התנהלות לקויה בהחלטת מועצת דליה"

חבר המועצה מרזוק קדור חבר ועדת המכרזים הצהיר והתריע במכתבים ששלח לראש המועצה ולממונה על המחוז במשרד הפנים יוסף משלב שצריך לבדוק מספר לקויים בקיום המכרז הנ"ל.

מרזוק מעלה נקודה חשובה, המועצה שכרה איש מקצוע בשכר בשם רמי רוכמן שהיה צריך להכין את המכרז כמו שהכין בזרזיר, שם הוא פסל את רשת עתיד מהמכרז, השאלה מדוע אותו מומחה לא נכח בפני ועדת המכרזים ולא היה מעורב בהכנת המכרז בפני הרשתות המתמודדות, בנוסף לשאלות רבות.

מרזוק: "יש נוהלים במשרד החינוך והרשות בדליה לא פעלה לפי תקנון משרד החינוך כשבחרו את הועדה המייעצת, לפי מסמך המכרז היו צריכים לשבת אנשי מקצוע ומהם לא ישב אף אחד".

מרזוק:"חשוב שהתושב יבין שיש נתונים גלויים שרשת אורט היא הרשת היחידה שנתנה יותר מכל השאר, ושכל אחד מאתנו יעשה חשבון, אם רשת אורט נתנה מליון 531 מליון ₪ כאשר במקביל רשת עתיד נותנת רק חצי מליון ₪ שהציבור יחליט מה האמת".

"רשת אורט פעלה בדאלית אל כרמל ללא מכרז וזה שיהיה ברור אני לא בעד רשות חינוך אני בעד ניהול עצמי, אבל בשביל זה צריך אגף חינוך שמתפקד".

מרזוק:"נפלו פגמים בועדה המייעצת והיועץ החיצוני, הדבר הזה לא מקובל וכל העניין הזה לא בא בפני מליאת המועצה, אני דרשתי מסמכים ועד יום זה לא קיבלתי, יש כאן משהו שלא מריח טוב".

מרזוק מתייחס לדברי כרמל ואומר:"אני יכול לקרוא לכרמל גם חבר, אני עוד לא חבר בתנועת סווא, זכותם לעשות סדר בתנועתם אני כרגע בתנועת "אלויפאק אלדמוקרטי", בהיסטוריה של דאלית אל כרמל, זו פעם שניה שנציג ציבור לא מכבד את ההסכמים שנחתמו בתנועה, זה נקרא לעבוד על אנשים בעיניים וכאן המשחק של רפיק, זה לא ראוי ומכובד, אם מועין לא יתפטר אנחנו נפנה לערכאות משפטיות".

מרזוק: "לא צפיתי את הנולד, הניסיון שלי בשנה הראשונה במועצת דליה לא השתנה כלום, הנה הצביעו על תוכנית הבראה בפעם ה 10והמועצה לא יכולה לממש אפילו את הסעיף הראשון זה בלתי אפשרי ולא נכון, כאן לא השתנה כלום".

 

 לראיון המלא בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=eunVNNwzPJg}

תגובות

20. מועין לפני 9 שנים
מרזוק יא מלך
19. שאדי לפני 9 שנים
נקודת ההנחה יושרה .......
18. כאלד לפני 9 שנים
מלים כדורבנות
17. בחורה דרוזית לפני 9 שנים
מרזוק יא באטל אוהבים אותך
16. דלאוי חור לפני 9 שנים
מרזוק צודק בכל מילה
15. וגיה בסיס לפני 9 שנים
הרבה זבל
14. תתמודד אנחנו איתך לפני 9 שנים
כל הכבוד
13. עלי לפני 9 שנים
רשות שיודעת להסיח את הדעת
12. לראות ולא להאמין לפני 9 שנים
כמה חבל
11. מבין בפוליטיקה לפני 9 שנים
מרזוק צודק
10. מן אלבלד לפני 9 שנים
מתביישים שככה נוהגים
9. חלבי לפני 9 שנים
נגד עובדות לא מתווכחים
8. ידיד לפני 9 שנים
מרזוק הפעם טעית
7. נסראלדין. לפני 9 שנים
דמגוג גדול
6. نصرالدين לפני 9 שנים
غريب الاطوار
5. בהצלחה לפני 9 שנים
דלית אל כרמל
4. יוסף לפני 9 שנים
מכבדים אותך מרזוק
3. דלאוי לפני 9 שנים
גבר שבגברים
2. צעיר לפני 9 שנים
מרזוק אתה צודק
1. דלואניה לפני 9 שנים
תתמודד כבר

מומלצים