תגובת רשת עתיד בעניין בית המשפט

רשת עתיד: "ביהמ"ש לא נתן לרשת אורט כל צו המעכב את ההתקשרות של המועצה עם רשת עתיד ו/או את הליכי המכרז, רשת עתיד תדאג לבצע קליטה של העובדים כעובדי הרשת תוך שמירה והקפדה על זכויותיהם המוקנות להם עפ"י חוק". 

31.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תגובת רשת עתיד בעניין בית המשפט

דני ישראל, דובר רשת עתיד: "בניגוד לכתוב, ביהמ"ש לא נתן לרשת אורט כל צו המעכב את ההתקשרות של המועצה עם רשת עתיד ו/או את הליכי המכרז. אורט לא נפסלה, לא טענה שהיא נפסלה או שיש לפסול את הצעת רשת עתיד וגם לא טענה שיש להכריז עליה כזוכה.
 
בנוסף, רשת עתיד החלה בהליך קליטת עובדי ההוראה והמנהלה בבתי הספר בישוב דאליית אל כרמל בשיתוף פעולה מלא עם ארגון המורים ונציגות עובדי המנהלה המיוצגים ע"י ההסתדרות הכללית. רשת עתיד תדאג לבצע קליטה של העובדים כעובדי הרשת תוך שמירה והקפדה על זכויותיהם המוקנות להם עפ"י חוק. עצם פיטורי המורים ע"י רשת אורט באופן חד צדדי, רק מחזק את ההבנה כי הבינה את משמעות השינוי, וזכייתה של רשת עתיד במכרז, ועפ"י חוק.
 
רשת עתיד מגיעה עם המון ניסיון והצלחות בשטח, בהובלה של תהליכי חינוך נרחבים ברחבי מדינת ישראל, ואת כל הניסיון והרצון הטוב בכוונתנו להשקיע בדאלית אל כרמל, יחד עם צוות מצוין של מנהלים, מורים ואנשי מינהלה".

 

תגובות

2. זרזיר לפני 9 שנים
עתיד אכס
1. האמת לפני 9 שנים
לא נכון

מומלצים