כל הכותרות מהמגרש של ילדי מכבי עוספיה

חבר המועצה רושדי סאבא:"מקווה שבקרוב יאושר תקציב המועצה", עלאא אבו פארס:"סלימאן מרזוק הטעה את הגולשים במה שאמר", ברכאת והב, ענאן כעביה , באסם כיוף מתגאים במועדון, חבר המועצה איוב מנסור רוצה לראות השקעה בספורט. סרטון

01.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כל הכותרות מהמגרש של ילדי מכבי עוספיה

מכבי עוספיה ומחלקת הילדים עם השחקנים והמאמנים המוכשרים דוגמת איימן אבו סאלח , רביע זידאן, ברכאת והב, מאמן השוערים חדר אבו רוכן, באסם כיוף עם קבוצת הבנות במועדון מכבי עוספיה לקחו על עצמם קרוב ל 200 ילדים מגיל הגן והתחילו להכשיר אותם לשחקני העתיד.

המפתיע בדבר, ההורים הרבים שמגיעים למגרש בשעת ערב להיות חלק בכל הטקס של ילדיהם, ההתרגשות כאילו במגרש נמצא שחקן מפורסם שלא פוגשים אותו, הכל בא מתוך אהבה ורצון לתמוך בילדים ובמועדון של מכבי עוספיה.

חברי המועצה איוב מנסור ורושדי סאבא שלא יכולים להתעלם ממצב הקבוצות והבזבוז של הילדים שלא מקבלים תמיכה מסיבית מהמועצה בה הם חברים, איוב מדבר על מחר ורושדי מדבר ומתפלל שיאושר בקרוב תקציב המועצה ואז יהיה ניתן להעמיד למען הילדים והקבוצות תקציב גדול.

עלאא אבו פארס יו"ר מכבי שהתייחס למועדון ולילדי מכבי ולכל הקשור לאיחוד קבוצות בין מכבי להפועל, התייחס לדברי סלימאן מרזוק יו"ר הפועל עוספיה שלטענת עלאא מה שאמר זה לא מדויק.

ענאן כעביה שרוצה להתייחס להצלחה כאחד שמוכן להקריב גם אם לא יהיה בקבוצה למען הצלחת ילדי עוספיה, מנסה לראות את המחר בצורה אחרת.

מאמן הילדים והשחקן הותיק ברכאת והב גאה מאוד בעשייה ובילדים שהוא מאמן ובין לבין ברכאת לא מתעלם מזה שיתכן ויהיה איחוד בעתיד בעוספיה.

באסם כיוף שמאוד גאה בקבוצת הבנות שמונה היום מעל ל 25 שחקניות, מדבר על הרצון ודחיפת ההורים להצלחת בנותיהן במכבי עוספיה, שבשנה הבאה ילכו לשחק בליגה.

 

לכתבה בסרטון

 

{YouTubeVideo id=qEulovMmFxA}

 

ילדי מכבי עוספיה

תגובות

12. دار جدك حسون לפני 9 שנים
ل عمير عكرم منصور
11. אמיתי לפני 9 שנים
אוהבים את מכבי עיספיא
10. דלית אל כרמל לפני 9 שנים
אדם למופת
9. הורה לאחד השחקנים שנוכח באירו לפני 9 שנים
תגובה למס' 5
8. כרמל לפני 9 שנים
אין כמו מכבי עוספיא
7. עזאם לפני 9 שנים
כול הכבוד העיקר הימשיכיות
6. עיספאויי לפני 9 שנים
מצב עגום
5. אבו רוכן לפני 9 שנים
עלא יותר גרוע וגיה
4. הורה מלווה לפני 9 שנים
מצדיע לעלאא
3. עיספאוי לפני 9 שנים
מכבי עוספיא גאוות הכפר
2. עיספאוי לפני 9 שנים
אין מילים
1. הורה לפני 9 שנים
תענוג

מומלצים