אישה לא בוגדת ככה עם גבר

שלוש תגובות של אישה שמנסה להעביר מה מצבה בכמה שורות בהם כתבה "אני שונאת אותך בעלי לא סובלת ובלילות חולמת על גבר אמיתי שיוציא אותי ממך, אישה לא בוגדת ככה עם גבר, לפני 20 -שנה היה לי מאהב בחור מהמרכז שבא ועבד פה".

01.06.2015 מאת: אישה עצבנית
אישה לא בוגדת ככה עם גבר

שרלי : "לא בכל מחיר"

אני שנכנסתי לצאט בגדתי בבעלי נקמה מתוקה אחרי אין סוף הבגידות שלו המכות האלימות הטינופת שיוצאת לו מהפה התחלתי להתנהג כמוהו והנה כלום לא קרה

רנן : "התאהבתי ביהודי"

שלום אני בחורה שגרה בכפר סמוך אני היום נשואה באושר מלומדת עם שלוש ה בנים לפני 20 -שנה היה לי מאהב בחור מהמרכז שבא ועבד פה שכבנו כן היה בינינו אהבה עזה .יצאנו היה לנו טוב ביחד עד שגילו לא ידעו ששכבנו,זה היה זה או כלום שחיטה ומוות או לשכוח אותו ,אל תעשי שטויות כל לילה יש לי חלומות עליו על המאהב היהודי שלי על האהבה האסורה בכי דמעות קשיים ופחד עליו.

בת 45 "בגדת בה"

אישה לא בוגדת ככה עם גבר יתן לה תשומת לב ואהבה אמיתית אנחנו עדה מיוחדת אבל מפנים הכל רקוב שאת .ונאת את בעלך לפעמים לקבל מילה טובה או נחמה מגבר אחר זה לא רע

אני שונאת אותך בעלי לא סובלת ובלילות חולמת על גבר אמיתי שיוציא אותי ממך אבל מפה צריך פשוט לברוח כי אחרת אישה לא שווה יותר מידי ברגע שהיא הולכת דרך הלא מוכר השונה ללא המצוות.

אני האמת בקשר עם גבר אחר לא העזתי יותר מידי אבל בשבוע שהלכת למרכז שתיתי איתו ביליתי איתי כל יום כל היום האמת נהנית מכל רגע גם במחיר שתסלק אותי ותוצי אותי מהבית.

יש לנו 3 ילדים הם כבר גדלים איתך ואותך אני לא רוצה מחכה שתגרש אותי ותעלם מחיי הלוואי ויכולתי שתעלם פשוט ככה כמו שאתה היית רוצה להעלים אותי שונאת אותך לעולם לא אוכל להסתכל על פניך אתה חושב שאני לא יודעת שלאורך שנים בגדת בי עם כל אחת בכל הזדמנות עכשיו תורי והאמת זה לא רע להיות נאהבת אוהבת מאושרת כל עוד אוכל אבגוד בך בעצם לא אבגוד אתן לעצמי הזדמנות שנייה בכל רגע ורגע.

תגובות

7. מאוכזבת מהמגזר לפני 9 שנים
למס 4
6. סוסו לפני 9 שנים
מטומטמת
5. יהודי יוסי ירושלים לפני 9 שנים
אישה
4. נשוי מאוכזב כמוך לפני 9 שנים
תעשי רק מה שטוב לך
3. חסון לפני 9 שנים
אין מילים
2. אדם לפני 9 שנים
חלאת המין האנושי
1. צפוני לפני 9 שנים
בוגדת

מומלצים