לדרוזי ששבר את ליבי

הכרתי אותך בתקופת המלחמה באתר של משחק והמשחק הפך לאהבה התמונה שלך מתנוססת בליבי החיוך שלך כבש את עולמי אתה האהבה האסורה שלי פרי הבוסר שכל כך רוצה אך ללא תועלת אין שם כלום אי אפשר לאוכלה.

05.06.2015 מאת: צ'קרי
לדרוזי ששבר את ליבי

שלחת לי קריצה שאלתי אותך בפחד מי אתה?אמרת לי דרוזי חייל שלך.

היה שבועות, ביקשתי ממך לא להמשיך לדבר איתי..אבל ביקשת להיות לי לחבר, נתתי לך את הפייסבוק שלי..ופתאום הגבת...וחייכתי ונפתחת וצחקתי..ודיברנו שעות על שעות...אתה איש נשוי בעל משפחה וילדים ..חי שם באחד הבתים היפים.

קצין מבטיח אבא מושלם..העפת אותי שנפגשנו שמת אותי באיזה חלום, כל כך אהבת והרגשתי כמו נסיכה איתך, הנשיקה שלך, המבט שלך, הידיים שלך, צלילות דעתך, נשאבתי אליך ללא פחד הייתי מוכנה לעשות שם הכל.

מהפחד שלי אחרי שהכרנו היה לי חבר שהעפת ממני..כל מי שרציתי להכיר העפת איך שהוא, הייתי ביידים שלך.

לפני כמה חודשים פשוט היה מישהו שכ"כ אהב באמת אהב..הציע להתחתן איתו וככה התחתנתי תוך 3 שבועות, אין לי איתו דבר מלבד אהבתו אלי.

אין לי דבר מלבד אהבתי אליך צקרי שלי..אנחנו רבים המון אבל מדברים ללא סוף, יומיים מדברים שבועיים מתנתקים...הייתי עד לפני כמה ימים מציאותית ריאלית.שביקשת שנחיה ביחד ונברח לארה"ב..אבל המציאות היא אכזרית, המשפחה שלך, היא נצר הרב כדורי, סבא אח של ... ונצר סנהדרין.

ואתה דרוזי שלי אהובי, קצין בכיר מכובד, בן אדם מושלם, אותך אני רוצה.לא אכפת לי העדות הילדים הפערים, אני אוהבת אותך..שאתה שם עם האישה אני נגנבת מקנאתי לך..אותך כ"כ אוהבת אבל החלטתי למרות האש הצולבת להפרד ממך..השפה שלנו..הצחוק שלנו המגע ללא מגע דרך הטלפון ..התשוקה אליך...הטירוף איתך כאלו שאתה פה מנשק ומחבק אותי..אתה אצלי בנשמה

ואוהב אותך כל עוד ליבי פועם, בחוזקה אליך..אהובי אתה האיש שלי..התיקון הרוחני הכי כואב שיש והיה לי....אני אוהבת אותך ומשחררת אותך לך לדרכך ..לעמך לעדתך לאישתך לילדיך ולמשפחה שלך שכל כלך אהבת ...אוהב אותך לעד...♡♡♡♡

תגובות

10. שרו לפני 8 שנים
חופש
9. נואל לפני 9 שנים
יקרה
8. כיפה אדומה לפני 9 שנים
לתינוק מספר ארבע (4)
7. דרוזי לפני 9 שנים
למערכת
6. אמיר לפני 9 שנים
עוספיה
5. בחורה לפני 9 שנים
כואב הלב
4. חייל לפני 9 שנים
מאוהב ביהודיה
3. דרוזי אמיתי לפני 9 שנים
מיותר
2. ה.ע לפני 9 שנים
דמעות בעיניים
1. בת דרוזית לפני 9 שנים
מכרות את העניין וההרגשה

מומלצים