"מחזירים את הרעש" פסטיבל הרוק לזכרו של סמ"ר גיא בוילנד

פסטיבל "מחזירים את הרעש", נולד ע"י המשפחה והחברים מקיבוץ גינוסר, במטרה להנציח את זכרו של סמ"ר גיא בוילנד ז"ל, שנהרג בקיץ האחרון במלחמת צוק איתן. בין הלהקות שייקחו חלק השנה יופיעו היהודים, ג'ירפות, מרסדס בנד, אלישע בנאי וארבעים השודדים ועוד.

09.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"מחזירים את הרעש" פסטיבל הרוק לזכרו של סמ"ר גיא בוילנד

פסטיבל "מחזירים את הרעש", נולד ע"י המשפחה והחברים מקיבוץ גינוסר, במטרה להנציח את זכרו של סמ"ר גיא בוילנד ז"ל, שנהרג בקיץ האחרון במלחמת צוק איתן. הפסטיבל, אשר כולו שיקוף אופיו של גיא ז"ל מבקש לחגוג את החיים שהשאיר גיא ולהפר את הדממה שנוצרה בלכתו. זו הפקה ענקית שכולה הופעות רוק, והרבה שמחה על שפת הכנרת, המבקשת להוות אלטרנטיבה נוספת לאופן בו ניתן לקדש את זכר החיים שנמוגו.
בין הלהקות שייקחו חלק השנה יופיעו היהודים, ג'ירפות, מרסדס בנד, אלישע בנאי וארבעים השודדים ועוד,
את הערב ינחו סלוצקי ודומינגז.
 
גיא בוילנד ז"ל, יליד 1993, נולד וגדל בקיבוץ גינוסר. גיא היה ילד ג'ינג'י עם הרבה אנרגיה, שמחת חיים וחוש הומור טוב, וכמובן כמו כל ג'ינג'י טוב היה לו מזג חם. כשגיא האמין והתעניין במשהו הוא היה משקיע ונותן מאה אחוז. בשלב מסוים במהלך ילדותו, ביקש מהוריו גיטרה ומאותו רגע למעשה חל אצלו השינוי הגדול והפך למוזיקאי. הוא אהב את הסאונד, ההופעה החיה וגם את מאחורי הקלעים. גיא לימד את עצמו לנגן ובשלב מסוים אף החל ללמוד באופן מקצועי וניגן בכמה הרכבי מטאל ודרכם חי את הבמה.
 
המעורבים בהפקת הפסטיבל "מחזירים את הרעש", החל ממיטב הלהקות והאמנים, וכלה בספקים השונים, אשר בזכותם הפסטיבל הזה הפך מרעיון למציאות, חולקים את כשרונם בהתנדבות מלאה מתוך כבוד לזכרו של גיא בוילנד ז"ל ומתוך הערכה והזדהות עם חזונו של הפסטיבל. ההכנסות מן הפסטיבל, ישמשו את החברים והמשפחה לכיסוי עלויות ההפקה והציוד, ולהקמת מרכז מוזיקה, עם אולפן וחדר חזרות, שישמש להקות ואמנים צעירים, כפי שהיה גיא בוילנד ז"ל טרם מותו.
 
הפסטיבל יתקיים בתאריך 16.7, יום חמישי, חורשת מלון נוף גינוסר, קיבוץ גינוסר.

לרכישת  כרטיסים: https://www.eventer.co.il/guyconcert

לדף הפייסבוק

 {YouTubeVideo id=EgCyQEb5-R0}

גיא בוילנד ז"ל

 

תגובות

מומלצים