והיב חביש בין ההישג לדרוזים בסוריה

ראש מועצת ירכא והיב חביש יוצא לחופשה רגע אחרי ההישג העצום שלו, יחד עם ראשי המועצות מול האוצר, מתייחס ותוקף את הדרוזים וכלי התקשורת בישראל ומזהיר לא להתערב בעניינים שלהם, סרטון

13.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
והיב חביש בין ההישג לדרוזים בסוריה

שבוע אחרי שממשלת ישראל אישרה את תוכנית החומש לכפרים הדרוזים והצ'רקסים, והיב חביש נשמע רגוע עם חלומות לפרוץ דרך, למען שיפור פני הכפר ירכא.

יש לציין שבירכא ישנם עסקים רבים מרווחים ויש בהם הרבה פעילות, אבל דרוש לנקות את הרחובות מהמצב בו הם נמצאים וזה חל גם על העסקים שלא ממלאים את המשימה, או שדורשים מהרשות המקומית.

והיב מדבר על הכפר בו היתה ועדה קרואה כ7 שנים ועל הבעיות שנתקל בהם כראש מועצה שחוזר לקדנציה שניה. מצב נוכחי שמונע ממנו להשקיע בשלב הזה בגינון בכפר, מה שוהיב מבטיח שיעשה בהמשך.

והיב שרואה ומבקר קשות את התקשורת הישראלית ומאשים אותה שהיא עושה נזק לדרוזים בסוריה ועוד מכחיש את הדיווחים על קיום טבח בכפרים הדרוזים בצפון סוריה, חוזר לישיבת הפורום ומקבל עדכון שזה נכון כאשר רק לפני מספר שעות התכחש לעניין.

מה שכן, יש בעדה הדרוזית בישראל בלבול ואי העברת אנפורמציה בצורה הגלויה, יש מעל גוף אחד שמושך לכאן ולכאן, אבל בדבר אחד יש הסכמה, כל הכספים שנתרמים ע"י הדרוזים בישראל מגיעים להנהגת העדה הדרוזית, לידיו של שיך מוופק טריף.

 

לשיחה שערכנו עם והיב חביש ראש מועצת ירכא שבין לבין נשמע נסער.

 

 {YouTubeVideo id=xPpwz4TxXW8}

והיב חביש

תגובות

2. דרוזי לפני 9 שנים
לא צריך לשתוק צריך לדבר ולעזור
1. חסן פרו דאלית אל כרמל לפני 9 שנים
תניחו להם

מומלצים