חוקרי 433 עצרו את רו"ח נביל ואכים

חוקרי לה״ב 433, יחידת העילית של משטרת ישראל, פשטו היום על משרדו של רואה החשבון רב המוניטין נביל ואכים, בעיר התחתית של חיפה. הם ערכו בו חיפוש ותפסו מסמכים במסגרת חקירה שתוך כך הפכה לגלויה וששותפה לה גם רשות המיסים.

17.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חוקרי 433 עצרו את רו"ח נביל ואכים

כתבנו יואב איתיאל מדווח כי המשטרה עצרה את ואכים בן ה-45, תושב רמת הדר ואחיו של גזבר עיריית חיפה, בחשד לגניבה, מרמה, הלבנת הון והונאת המדינה, לאורך שנים.

על פי החשד טען משרדו של ואכים בפני לקוחותיו כי הם חייבים לרשות המיסים סכומים גבוהים מחובם האמיתי ולכששילם אותו בעבורם, את ההפרש העביר לחשבונותיו.

יצוין כי בעברו שימש נאביל ואכים גזבר עיר הכרמל, שבסופו של דבר פורקה לרכיביה, המועצה המקומית עספיא והמועצה המקומית דלית אל כרמל וכי בענייניה הפיננסיים של עספיא טיפל עד לפני כחודשיים.

החקירה בראשיתה. עורך הדין תומר אשש, ממשרד עורך הדין טומי נדשי המייצג את ואקים, מכחיש מכל וכל את החשדות כנגדו, ואומר כי ״הכל היה בידיעה והסכמה של כל הנוגעים בדבר״. הוא מבטיח כי ״הכל יתברר בהמשך״.

ב-2012 כשנחשד בהעלמת עסקאות התברר כי על ואכים וחברת ״סיטי אין יועצים״ לשלם כופר של 100 אלף שקלים לרשות המיסים. אתמול, בבית משפט השלום בראשון לציון, בהסכמה בין החוקרים לסניגורים, האריכה השופטת אפרת פינק את מעצרו של רואה החשבון החיפאי, עד יום שישי.

נביל ואכים

תגובות

10. עיספאוי לפני 9 שנים
רואה חשבון ואקים
9. אישה לפני 9 שנים
אללה קביר
8. 111 לפני 9 שנים
כל הכבוד למס הכנסה - פקיד שומה חקירות מרכז
7. יוס לפני 9 שנים
שישלמו את המחיר
6. הקי לפני 9 שנים
עיר כרמל בזמנו
5. עיספאויי לפני 9 שנים
כל הכבוד ל 433
4. עספאוי לפני 9 שנים
חוק זה חוק
3. דלאויי לפני 9 שנים
לחקור טוב בבקשה
2. תושב לפני 9 שנים
כל הכבוד למשטרה
1. תיסיר לפני 9 שנים
לבדוק

מומלצים