כולם אחים בארגון שב"ס

מסתכלים לקצונה שאתמול היתה פעילה ועכשיו מפנה מקום לצעירים בארגון כדוגמת נזיה להיאני ואחרים, פוגשים את גונדר בדימוס יוסף פולג, נזיה נסראלדין וסאלח אבו פארס, שהגיעו למפגש בכרמל ובין היתר להיות שגרירים של הדרוזים.

18.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כולם אחים בארגון שב"ס

ארגון שמתחבר עם הארגונים הנוספים של המשטרה, מתארח בדליה ופותח את הסניף הראשון שלו בתחנת משטרת רכס הכרמל.

למרות שהחברים לא מכניסים פוליטיקה לארגון, אבל הנושא הסורי עולה בשיחות בין החברים, ומתפללים שהמדינה תסייע למי שצריך סיוע.

גונדר בדימוס יוסף פולג: "זהו מפגש גמלאים בכדי לחזק את הקשרים, אנחנו ממשיכים את הקשר עם הגמלאים, ומטפלים בכל האוכלוסייה בודקים את הצרכים שלהם ועוזרים להם בכל הדברים שהם צריכים, אני מלווה את הדרוזים מ 1964 אין שום הבדל, כולם משרתים ללא כל הבדל".

נזיה נסראלדין: "הארגון נותן לנו המון וממשיך לסייע לנו, מכל הבחינות, אנחנו מאוגדים, ממשיכים להיות בקשר עם כולם וזה היופי שבדבר, הארגון הוא הנשמה שלנו, ארגון הגג שלנו, מסייע להרבה חולים ונכים בארגון, נותן הלוואות ומסייע, אנחנו מרגישים חברים ביחד ויש הדדיות, נמשיך לשמור על קשר ולסייע לחברים.

רב כלאי סאלח אבו פארס גמלאי שפעיל למען הגמלאים: "אני עושה עבודה התנדבותית במשך שנים למען הגמלאים בעיקר בעוספיה ודליה, הארגון בא לעשות מסגרת יותר טובה ולהעלות את המודעות ולסייע לכל הנזקקים מהחברים בארגון".

 

 {YouTubeVideo id=JOgvtGvec2c}

הגמלאים

תגובות

מומלצים