מפקד תחנת חיפה אבי אדרי "נצטרך ליישר קו"

מפקד תחנת חיפה ניצב משנה אבי אדרי מדבר על היערכות משטרת חיפה באזור ובעיקר על תשומת הלב והטיפול שיבוא בימים הקרובים בנושא הנהיגה ואי כיבוד חוקי התנועה כי זה חסר בכרמל.

22.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מפקד תחנת חיפה אבי אדרי "נצטרך ליישר קו"

בהמשך נפרסם כתבה מורחבת על פעילות המשטרה והרשות המקומית עוספיה, כולל דברי ראש המועצה וגיה כיוף ומפקד תחנת משטרת רכס הכרמל רפ"ק רוני כהן ועוד

נציב משנה אבי אדרי מפקד תחנת חיפה מתייחס למקרה של תקיפת אמבולנס צבאי ע"י צעירים בליל אמש בחורפיש ומאמין שניתן לא לתת לאותו קומץ לשבש את החיים של התושבים, אבי שומע את דברי המנהיגים והמנהיגות הדתית הדרוזית, שמרימה קול להרגיע את הרחוב, בסוגיית המתיחות ברחוב הדרוזי הקשורה לאחים בסוריה.

נצ"מ אדרי: "רכס הכרמל הוא חלק בלתי נפרד ממשטרת חיפה, אנחנו פועלים ברגישות רבה בסוגיית המחאה ברחוב הדרוזי, אבל החוק לפני כולם, אני מאמין שיחד עם הסברה נכונה כל הדברים יפתרו".

נצ"מ אבי אדרי: "לגבי התנועה, והנהיגה בכפרים, אני פונה לתושבים בכפרי הכרמל ואומר להורים, מספיק עם עצימת העיניים, כשרואים את הצעירים והילדים והשכנים נוהגים בפראות ללא רישיון, בטרקטורונים, נוהגים ללא חגורת בטיחות, מה שלא היו מעיזים לנהוג בחיפה או בערים ומפה הם מסכנים את העוברים והשבים, לדעתי זה הכול מתחיל בחינוך". 

 ניצב משנה אבי אדרי

אבי אדרי מציג את הנתונים, בפני ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף וחלק מחברי המועצה ועובדיה ובעיקר מדבר על מצב הפשיעה שנמצא בירידה מכל הבחינות, יחסית למקומות אחרים, אבל התנהגות הנהג בכפרים זו התופעה שהמשטרה הולכת לעצור בכל כוחה.

 

 {YouTubeVideo id=OTO8FVAnkCU}

תגובות

5. א-נ לפני 9 שנים
צודק במליון אחוז
4. חלבי לפני 9 שנים
דבורים או אמת
3. סאחלי חאלד לפני 9 שנים
בית בלי דלת רכס הכרמל
2. כאמל לפני 9 שנים
עבריני תנועה
1. תושב לפני 9 שנים
הבעיה

מומלצים