המתגייסים ליחדות הסייבר של צה"ל

המחזור הראשון של תוכנית "מגשימים" לנוער מצטיין בפריפריה ללימודי מחשבים וסייבר בכיתות י - י"ב בצפון, סיים את לימודיו ומתגייס ליחידות הסייבר בצה"ל.

24.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המתגייסים ליחדות הסייבר של צה"ל

'המחזור הראשון של תוכנית 'מגשימים בצפון הסתיים בימים אלה ובוגריו, כשלושים במניין עולים אוטוטו על 'ירוק' אני שמחה, נרגשת ומאחלת לבוגרים הנפלאים הצלחה ושירות צבאי משמעותי ביחידות הסייבר בצה"ל אומרת מנהלת המחוזת ד'ר אורנה שמחון.

דובר המחוז , דויד גורלי מציין כי "מגשימים" הינה תכנית לנוער מצטיין בפריפריה ללימודי מחשבים וסייבר בכיתות י - י"ב שמטרתה להגדיל את איכות וכמות בוגרי מערכת החינוך בפריפריה המתמיינים ליחידות הסייבר בצה"ל ומערכת הביטחון, כמו גם לאפשר להם רכישת התמצאות בתחום נדרש תעסוקתם העתידית. את קידום תכנית "מגשימים"  במחוז צפון יזמה , הניעה והובילה מנהלת המחוז.

התכנית נוסדה ע"י צה"ל וקרן רש"י ושותפים לה משרד החינוך, המטה הקיברנטי הלאומי, המוסד למודיעין  ותפקידים מיוחדים, שירות הביטחון הכללי ומפעל הפיס. בשנה האחרונה הצטרפו כשותפים גם חברת רפאל ואוניברסיטת בן גוריון.

בוגרי מחזור ראשון הם  תלמידי 'מגשימים' מכיתות י"ב שהחלו לימודיהם בשנת הלימודים תשע"ג. בטקס מרגש קבלו התלמידים תעודה רשמית לרגל סיום לימודיהם בנוכחות הוריהם, מנהלי בתי הספר, מדריכים, רכזי ומנהלי התוכנית , נציגי משרד החינוך , המטה הקיברנטי הלאומי וקרן רש"י. 

התלמידים הביעו את תודתם העמוקה לצוות שארגן את הקורס, הוקירו את תרומתם וקראו לתלמידים נוספים להצטרף לתכנית להגשמה והעצמה אישית.  תיכלול פעילות : ד'ר רחל כהן , הפיקוח על המדעים .

 

הבוגרים

תגובות

מומלצים