מכשירי שמיעה בחיפה

על פי הערכות שונות, למעלה מ-12 אחוז מהישראלים סובלים מבעיות שמיעה ברמות שונות. חלקם סובלים מבעיות שמיעה מלידה, אחרים סובלים מבעיות שמיעה כתוצאה מתאונות או מומים שנוצרו במהלך השנים, ומרבית האנשים שיש להם בעיות שמיעה, סובלים מהן כתוצאה מזקנה.

30.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכשירי שמיעה בחיפה

אותם אנשים שיש להם בעיות שמיעה נאלצים להרכיב מכשיר שמיעה, לא כולם עושים את זה, לצערנו. לרוב זה נובע מתחושת בושה, או מחוסר ידיעה. מה שבטוח הוא שיש מספיק מקומות בישראל בהם ניתן לבצע בדיקות שמיעה, ולרכוש מכשיר מתאים במידת הצורך.

תושבי הצפון לדוגמא יכולים למצוא מכונים של מכשירי שמיעה בחיפה, תושבי המרכז בתל אביב, הדרום בבאר שבע וירושלים, וכמובן בעוד מגוון ערים ברחבי הארץ.

החשיבות של שימוש במכשיר שמיעה נובעת ממספר סיבות. ראשית, איכות החיים שלנו עולה, אנחנו פתאום יכולים לשמוע טוב וברור יותר. זה עוזר לנו באינספור מצבים וסיטואציות, אישיות וחברתיות. שנית, מכשיר שמיעה הופך את החיים שלנו להרבה יותר בטוחים, לא משנה אם אנחנו בסביבת מכוניות, מכונות, אנשים או כל דבר אחר. שלוש, מבחינה חברתית זה מגביר את היכולת שלנו להשתלב במרחב. ללא יכולת לשמוע בצורה ברורה וללא מכשיר שמיעה, אנחנו מאוד מוגבלים ביכולות החברתיות שלנו, דבר שיכול לפגוע גם בביטחון העצמי שלנו וברצון שלנו להשתלב מבחינה חברתית. כאשר אנחנו מרכיבים מכשיר שמיעה, אנחנו יכולים לחזור, לשמוע ולשוחח עם חברים ומכרים.
כיצד לרכוש מכשיר שמיעה

מכשירי שמיעהכפי שציינו ניתן למצוא חנויות ומכונים של מכשירי שמיעה בחיפה, תל אביב, באר שבע, ולמעשה כמעט בכל עיר גדולה ובינונית בארץ. על מנת לרכוש מכשיר שמיעה, עלינו לבקש הפנייה לבדיקות שמיעה שיוודאו שאכן חלה ירידה בשמיעה שמאלצת אותנו להרכיב מכשיר. במהלך הבדיקות נצטרך לעבור גם דרך קלינאי תקשורת שיבדוק אותנו.

עם תוצאות הבדיקה אנחנו פונים למכון שמיעה, שם יתאימו לנו מכשיר על פי איכות השמיעה שלנו ועל פי מבנה האוזן. ישנם 3 סוגי מכשירים עיקריים, כאלה שמולבשים בתוך האוזן (בתוך תעלת האוזן) על האוזן התיכונה וסביב האוזן.

כל מכשיר מתאים לרמות שונות של ירידה בשמיעה, וכן כל מכשיר מתאים למבנה אחר של אוזן. במכון השמיעה יבדקו איזה מכשיר מתאים לכם מבחינת איכויות וכן מבחינה יכולות שמיעה. חשוב להבהיר, שעם הזמן עלולה לחול ירידה בשמיעה, ולכן גם אם בתחילה תידרשו להשתמש במכשיר שמיעה אחד, ייתכן מאוד שאחרי תקופת מה, תיאלצו לעבור ולהשתמש במכשיר שמיעה אחר.

המלצתנו היא לפנות למכון שמשווק מכשירי שמיעה  בחיפה, בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ ולעבור בדיקת שמיעה שתבחן האם מצבכם השתנה.

תגובות

מומלצים