מועצת דליה שלחה הודעות התראה לאלפי תושבים גם לאלה שחובם עומד על 500 ש"ח

מועצת דליה ללא מעצורים פוגעת בציבור עוד ועוד ללא הבחנה, והבנה למה שהם גורמים, אלפי אנשים קיבלו בשבועות האחרונים התראה על חוב שנע בין 500 ₪ עד 900 ₪ ומה עם החייבים הכבדים, מדוע לא קבלו התראה? כמה כסף הכניסה המועצה ממכתבי ההתראה?

30.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה שלחה הודעות התראה לאלפי תושבים גם לאלה שחובם עומד על 500 ש"ח

כאשר ניסינו לברר מדוע נשלחו הודעות לתושבים גם כאשר החוב עומד על סכום של פחות מ1000 ₪, נאמר מפורשות שזו הוראת הנהלת המועצה, ראש המועצה, הגזבר.

עלות כל מכתב כזה 20 ₪ שהכסף הולך לקופת חברת גביה שמועסקת ע"י המועצה.

שבוע אחרי הדיון הראשון על כניסת מועצת דליה לתאגיד המים והביוב וזה ככל הנראה היה ברור שלזה הם הולכים, החלו בהוצאת מכתבי התראה לתושבים, כל אלה שלא הסדירו את החוב בתחילת השנה, פגשנו תושבים שעבור סכום מזערי ביותר קבלו התראה לתשלום.

בשנים האחרונות, התושבים מגיעים ומסדירים את חובם למועצה, מבלי להפעיל נגדם אמצעי אכיפה, או התראות, הציבור משלם ברובו לקופת המועצה.

אותם אנשים סרבני תשלום ויש להם שיטות מתוחכמות, ממשיכים להתחמק מתשלום ומעולם לא יקבלו מכתב התראה, כמו שאר התושבים, כי הם מאוגדים, חכמים ועושים הכל שהמועצה לא תגבה את המגיע לה בכל הקשור למס ארנונה, מים ועוד.

ההתנכלות של מועצת דליה רק בתחילתה, עוד יהיו ימים קשים יותר מאלה ושהציבור ימשיך לאכול את הלב והבריאות, בגלל אותם נציגים שהיו אמורים לעשות הכל כדי להקל על האוכלוסייה שברובה קשת יום.

תגובות

10. אדם שמבין עניין לפני 9 שנים
על התושבים לשלם ארנונה וזה חובתם ע"פ חוק , גם 500
9. אימא לילדים לפני 9 שנים
רק לחץ מכנסים אותנו
8. יוסף לפני 9 שנים
מועצה כושלת שאוכלת את תושביה
7. אמיר לפני 9 שנים
רפיק פועל החסות משפחת חלבי
6. דרוזי לפני 9 שנים
להתלונן במשארה
5. ויאם לפני 9 שנים
היו הרבה תקוות מרפיק
4. חלבי לפני 9 שנים
האחים של רפיק
3. הגון... לפני 9 שנים
דליה.
2. אחד שקבל לפני 9 שנים
על מה חשבתי שרק לי שלחו
1. תושב תמים לפני 9 שנים
דאליה

מומלצים