שירותי הובלה בירושלים- למי זה מיועד?

כשחושבים על שירותי הובלה בירושלים חושבים בדרך כלל על משאית גדולה החונה על יד הבית ועליה מועמסת תכולת דירה, רהיטים, מכשירי חשמל ארגזים ועוד.

02.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שירותי הובלה בירושלים- למי זה מיועד?

אך תחום ההובלות אינו מוגבל, בירושלים פועלות הרבה חברות הובלה המציעות מגוון שירותים לסוגים ולצרכים שונים של הובלות.

שירותי הובלות בירושלים - מהם סוגי ההובלות ומי צריך אותם?

ההובלה הנפוצה ביותר היא הובלה של תכולת דירה, הרבה אנשים עוברים דירה והם משנעים את תכולת הדירה שלהם מהדירה הישנה אל הדירה החדשה. חברות העוסקת בתחום ההובלה של תכולת דירה מציעות שירותים נוספים כמו אריזה, פירוק, הרכבת רהיטים ועוד. בדרך כלל החברות גובות תשלום נוסף עבור שירותים אלו, אך למי שהזמן יקר, זה עשוי להיות משתלם בהחלט.

המוני יהודים, ולא רק יהודים, מכל העולם בוחרים לגור מספר שנים בירושלים. באותן השנים שבהן הם גרים בעיר הם צוברים חפצים רבים שאותם הם רוצים לקחת למקום המגורים הקבוע. חברות הובלה רבות מעברות את החפצים הארוזים אל הנמל, משם הם יפליגו באוניה עד ליעד.

תמונה לדוגמהירושלים מלאה בסטודנטים הלומדים באוניברסיטה ובמוסדות רבים להשכלה גבוהה. אין להם הרבה ציוד ובסוף שנת הלימודים או במקרה של פירוק שותפות עם חברים לדירה הם מעוניינים לשנע את הציוד. הסטודנטים בירושלים הם הלקוחות הגדולים ביותר של חברות הובלה המתמחות בהובלות קטנות. הציוד קטן, רכב ההובלה קטן והמחיר בהתאם.

קניתם פסנתר יד שנייה או קיבלתם מסבתא ספה מדליקה בירושה, איך תעבירו אותה? במיוחד בשביל חפצים ואלו והדומים להם נועדו החברות להובלות קטנות.

שירותי הובלה בירושלים מיועדים גם למגזר העסקי. חברות רבות מציעות הובלות של משרדים, של ציוד משרדי, של ארגזי מסמכים, של תכולת העסק ועוד. לכל תחום חשוב לבחור חברת הובלה אמינה, אך במיוחד למגזר העסקי. את סודות העסק ואת המסמכים והציוד הרגיש אסור להפקיד בידיים בלתי ישרות ולא מיומנויות.

הובלות עם מנוף מיועדות להעברת תכולה לדירות בקומות גבוהות או לדירות שבהן פתחי המעברים צרים ואין אפשרות להעביר דרכם רהיטים שאי אפשר לפרק. כדי להעביר את הרהיטים מפרקים את הסורגים ומעבירים בעזרת מנוף דרך פתחי החלונות.

תגובות

מומלצים