תיקון בפרוטוקול מועצת דליה בין האמור והמוצע בדיון

חבר המועצה מרזוק קדור דורש מרפיק חלבי לתקן פרוטוקול ישיבת המועצה שלא מן המניין מס' 36/1, הצטרפות דלית אל כרמל לתאגיד המים והביוב פלגי מוצקין, נפלו פגמים מהותיים בהתנהלות ושינויים משמעותיים בין האמור והמוצע בדיון ישיבת המליאה

06.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תיקון בפרוטוקול מועצת דליה בין האמור והמוצע בדיון

מכתבו של חבר המועצה מרזוק קדור מריח לקויים חמורים של התנהלות רישום הפרוטוקולים של מועצת דאלית אל כרמל, או שזה קרה במקרה ועכשיו המועצה תתקן, לאור פנייתו של מרזוק בנדון.

לכבוד רפיק חלבי ראש המועצה המקומית 

א.נ.
הנדון : דרישה לתיקון פרוטוקול ישיבת המועצה לא מן המניין מס' 36/15, אשר התקיימה ביום 28/6/25015,הצטרפות הרשות דלית אל כרמל לתאגיד המים והביוב פלגי מוצקין

מועצת דליהבדיון הנ"ל נפלו פגמים מהותיים בהתנהלות ושינויים משמעותיים בין האמור והמוצע בדיון  ישיבת המליאה , לבין הכתוב והרשום בפרוטוקול  .

1- על סדר יום המליאה הצבעה  על הצטרפות הרשות דלית אל כרמל לתאגיד המים והביוב פלגי – מוצקין .

2- הצבעת חברי המועצה הייתה שווה 7 חברי מועצה בעד הצטרפות לתאגיד פלגי מוצקין  ו- 7 נגד ההצטרפות לתאגיד .

3- באמצע דיון המליאה נקראו חברי ההנהלה ללשכת ראש המועצה להתייעצות  ( דבר שלא נהוג לעשות בישיבות מליאת הרשות )  וחזרו עם הצעת החלטה שונה לחלוטין מקודמתה ( נוסח הצעת ההחלטה ) כפי שהועלה מפיו של מר רפיק חלבי ראש המועצה  , כי אישור ההצטרפות לתאגיד פלגי מוצקין יהיה בכפוף למתן טופס 4 לבתים עם  ובלי היתרי בנייה .

4- משום מה לא נרשם בפרוטוקול כי הועלתה על ידי הצעת החלטה אחרת ( נוסח הצעת ההחלטה ) , כי אישור ההצטרפות במתכונת המוצעת יהיה כפוף לאישור היועץ המשפטי לממשלה זאת ועוד בכפוף לשינויים משמעותיים נדרשים בגוף ההסכם המשפטי בין הרשות לבין התאגיד .                                                              

מליאהכך עמדו בפני מליאת הרשות שתי הצעות החלטה, האחת בעד ההצטרפות לתאגיד 9 חברי מועצה, וזאת בכפוף למתן טופס 4 לבתים עם  ובלי היתרי בנייה, וגם אם אין ביטול של טופס 4 אז אין אישור כניסה לתאגיד הצעת החלטה הסותרת לחלוטין  את הכתוב בסעיף 9.12 בהסכם המשפטי בין הרשות לבין התאגיד, כי החברה לא תבצע כל פעילות שנוגדת את הרישיון והחוק .

יתרה וחמור מכך הצעת החלטה שסותרת את ההגדרות שבתקנון התאגידים "היתר" לפי פרקים ה' – ו – ו' לחוק התכנון והבנייה או הרשאה לבנייה לפי כל דין .                                                                                                      

בעד הצעת ההחלטה שלי הצביעו 5 חברי מועצה  , כי אישור הצטרפות לתאגיד במתכונתו החדשה  יהיה בכפוף לאישור היועץ המשפטי לממשלה , ובכפוף לשינויים הנדרשים בגוף ההסכם בין הרשות לבין התאגיד .

הכתוב בפרוטוקול ישיבת המליאה מס' 36/15 , אשר התקבל אצלי ביום 5/7/2015 אינו משקף נאמנה את האמור ואת המוצע בדיון , השינויים , הסתירות והפערים משמעותיים וכבדי משקל, לא עמדו בפני חברי המועצה ומצריכים את התערבותך המיידית לתיקונם , ומחייבים את הרשות לפעול בהתאם להחלטת המליאה הקובעת כי אישור הצטרפות לתאגיד יהיה בכפוף למתן טופס 4 לבתים עם ובלי היתרי בנייה .                

תגובות

11. תושב לפני 9 שנים
מרזוק אין מילים
10. הגון.. לפני 9 שנים
אגו מנופח...
9. אדהם לפני 9 שנים
הבדל ופער עצום בין לבין
8. חלבי לפני 9 שנים
דאליה
7. תושבים לפני 9 שנים
מרזוק תהיה חזק
6. חלבי קוח קוח לפני 9 שנים
רפיק מזייף בפרוטוקול אתם יודעים למה
5. محلل سياسي לפני 9 שנים
الله أيوفقك يا حسين يا جبار
4. אזרח טוב לפני 9 שנים
לא מופתע מרפיק
3. מקלדה לפני 9 שנים
כולנו נגד התאגיד
2. אחד העם לפני 9 שנים
תלמדו מחבר המועצה לשעבר וג'יה כיוף
1. ربيع לפני 9 שנים
دمت ذخرا" وفخرا"

מומלצים