בין העצורים מרמת הגולן אישה בת 40

עורך דין נביה ח'נג'ר מרמת הגולן שמייצג חלק מהחשודים בתקיפת האמבולנס בנווה אטיב, מאמין בצדקתם של העצורים ובחפותם, עו"ד נביה מאמין שבית המשפט יודע להסתכל על הפרשה בצורה אובייקטיבית, לדברים

07.07.2015 מאת: ועד אבו זייד
בין העצורים מרמת הגולן אישה בת 40

כבוד השופט נעמן אדריס שופט בית משפט השלום בנצרת, האריך את מעצרם של 4 מתוך 9 עצורים שנעצרו הלילה, כולם תושבי הכפרים הדרוזים ברמת הגולן וביניהם אישה בת 40 תושבת מג'דל שמס.

הגולןעורך דין נביה ח'נג'ר מתמחה במשפט פלילי, מייצג 6 חשודים שאת חלקם בית המשפט השתכנע ושיחרר, לגבי שאר העצורים, בית המשפט האריך את מעצרם עד לשבוע הבא.

המשטרה עצרה הלילה עוד 9 חשודים מכפרי הגולן בתקיפת האמבולנס הצבאי

כוחות משטרה ולוחמי משמר הגבול עצרו תשעה חשודים נוספים בכפרי הגולן במעורבות באירוע תקיפת האמבולנס הצבאי וגרימת מותו של פצוע סורי בתאריך 22.6.15.

תקיפת האמבולנסעורך דין נביה ח'נג'ר מאמין בצדקתם וחפותם של העצורים, הוא כעורך דין שמתמחה בפלילי מבין שאין הרבה ראיות למשטרה, לשם כך המשטרה מבצעת מעצרים כדי לצור לחץ על העצורים ואין כל בסיס לכל המעצרים הללו.

עורך דין נביה, אמר לנו:"לגבי האישה שהוארך מעצרה, לא היתה חלק בכל מה שקרה באותו ערב בתקיפת האמבולנס, נכון שהיא נכחה עם ההמון שיצא לרחובות, אבל לא היתה חלק במה שקרה, אני מאמין שבסופו של יום לא יצא מזה כלום".

נביה שכבר הצליח לשחרר חלק מהעצורים, רוצה לעשות הכל בכל הכוח שהדבר הזה יסתיים בהקדם, כי המצב הנ"ל רק גורם מתח ונזק לכל האזור ובעיקר עוול למשפחות של העצורים.

נמשיך לעקוב אחרי הפרשה

 

נביה חנגר

תגובות

2. מהכרמל לפני 9 שנים
בשבל הגברים זה עוד מעצר נכון
1. בחורה לפני 9 שנים
הרגשה לא טובה

מומלצים