איחוד בין מכבי דליה ליוקנעם עכשיו זה רשמי

הנהלת מכבי דליה המתחדשת שמוביל סאלח נסר אלדין יחד עם אלי מזרחי והחברים, כבר החתימו את המאמן אוסמה מריח ואחסאן חלבי לעונה הבאה, סאלח:"אנחנו רוצים לבנות קבוצה משחקנים מקומיים", אלי:"אני מאמין שנמשיך להוביל". לפרטים

08.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איחוד בין מכבי דליה ליוקנעם עכשיו זה רשמי

אוסמה מריח שעד היום אימן מחוץ למגרש בדאלית אל כרמל, מגיע לליגה א' אחרי עונה לא כל כך מוצלחת שלו, אבל הוא רעב לעשות הכל, כדי לפרוץ דרך הקווים במגרש הביתי שלו מול הקהל המקומי של דליה ויוקנעם.

אלי מזרחי שהוביל את מכבי להשארות בליגה א' הופך למנהל עיקרי עם סאלח במכבי, אלי מבטיח שלא ישב בצד ויעזור לאוסמה בכל מה שצריך.

מכבי בונה תקציב יחסית צנוע לאחר שרושדי לא נפרד ממכבי, הוא ימשיך לתמוך מהצד לטובת הספורט והקבוצה.

בהנהלת מכבי ינהלו ויעזרו סאלח נסר אלדין, אלי מזרחי, אונסי טריף, צחי עזר, עאמר חלבי, טל אלקנתי, שי צור, שלמה חתוקה, ויעזור גם מהצד היו"ר אריק וקנין בנוסף לאלי קסטיאל האפסנאי של הקבוצה ועוד מספר אנשים מהכרמל ויוקנעם.

מכבי דליה יוקנעם יוצאת לדרך ומכינה את עצמה לעונת המשחקים בכדורגל לשנת 2015-2016, לאחר שהנהלות הקבוצות מכבי דליה והפועל יוקנעם, סכמו את כל תנאי האיחוד ל- 4 השנים הבאות .

ובהסכם הוחלט על רישום הקבוצה כקבוצה מאוחדת בהתאחדות לכדורגל, החלה הנהלת הקבוצה בהכנות לעונה הקרובה, צעד ראשון הוחלט על מינוי המאמן כאשר החתימה הנהלת הקבוצה את המאמן אוסאמה מריח ואת השחקן אחסאן חלבי לעונה הקרובה.

סאלח נסראלדין המשמש בתפקיד מנהל הקבוצה אמר: "התחלנו בערב זה בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה, החתמנו מאמן צעיר ושאפתן אבל בעל הרבה ניסיון ורצון להצליח, ביחד אתו נבנה סגל טוב הבנוי על הרבה שחקני בית, כאשר ראשון שחקני הבית שחתם בקבוצה השחקן המנוסה והסמל אחסאן חלבי"

סאלח: "בנינו תקציב מאוזן עם מקורות הכנסה בטוחים כאשר המטרה להיצמד לצמרת עם בניה נכונה ולטווח רחוק וראיה עתידית, השנה נטפח את כל מחלקות הנערים ונשקיע רבות בילדים אני רוצה להגיע תוך 3 שנים למצב שסגל הקבוצה ברובו יהיה בנוי משחקני הנוער שיצמחו במועדון אנו עומדים להרחיב את הנהלת הקבוצה ואני קורא מכאן לכל אדם הרוצה ומוכן לתרום לחברה ולעשייה שלנו להצטרף אלינו, כדי שביחד נבנה מיזם מיוחד, זה למען החברה וילדינו בכלל, אני מאחל לנו ולכל אוהדי הספורט עונה מהנה ומוצלחת".

אוסמה ואחסאן

תגובות

14. מישהו לפני 9 שנים
אוסאמה בהצלחה
13. אמיר לפני 9 שנים
צעד מבורך
12. קבוצת האוהדים לפני 9 שנים
כל הכבוד לאוהדים
11. סאהר נסראלדין לפני 9 שנים
כל הכבוד לסאלח ולהנהלה
10. למס 5 לפני 9 שנים
וואחד רגעי אתה ברמות
9. דלאוי לפני 9 שנים
מאחל בהצלחה לסאלח ולמכבי אבל
8. דאהש נסראלדין לפני 9 שנים
סאלח תמיד היה איש חזק
7. תושב לפני 9 שנים
בהצלחה מכבי
6. עספאני לפני 9 שנים
בהצלחה
5. אמיר לפני 9 שנים
הפועל מועין דאלית אל כרמל
4. מבין לפני 9 שנים
כנסו
3. דלואני לפני 9 שנים
זה היה צפוי
2. אמיר לפני 9 שנים
בהצלחה
1. תושב לפני 9 שנים
משמח מאוד כל הכבוד לכם

מומלצים