תאמינו לי שהיא לא היתה מעולם חברה שלי

גבר צעיר שבכל פעם שהוא יוצר קשר עם בחורה למטרה רצינית, תמונתו של הצעיר עם בחורה מהישוב מופצת ברשת וגורמת לניתוק קשר עם כל בחורה שרואה את התמונה, למרות הפניות לא עוזר כלום, לפרטים

10.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תאמינו לי שהיא לא היתה מעולם חברה שלי

מה הייתם עושים אם אדם שרק הייתם איתו בקשר ידידותי גורם לכם ולסביבתכם נזק בלתי הפיך?.

הבעיה החברתית שאנו מעלים היום היא מהקשות שנשמעו, במיוחד שיש את הרשת החברתית באינטרנט, בחורה שנמשכה לידיד מהישוב שלה שמעולם בין הזוג לא היה קשר רומנטי, או שדברו על דבר כזה.

הצעיר שלא נמצא בקשר עם אותה בחורה, רוצה להכיר בחורה למטרה רצינית ובכל פעם שהוא נקשר לבחורה, עם הקלדת שמו ברשת האינטרנט, מופיעה תמונתו כאשר לצדו יושבת אותה בחורה עם מספר מילים שכתבה אותה בחורה.

כל בחורה שרואה את התמונה מיד מבינה שיצא לה להכיר גבר לא אמין ושקרן שרק רוצה לנצל אותה.

למרות כל המאמצים להסביר לבחורה, הקשר מתערער ומנותק לחלוטין, הגבר חשב שזו תופעה חולפת ואין לה השפעה, אבל תמונתו ממשיכה להיות ברשת למרות הבקשות והפניות לאותה בחורה, שהפכה לנקמנית ובתקופה האחרונה העלתה מספר תמונות נוספות לרשת.

כדי לפתור את הבעיה עם הבחורה והפרסום, הגבר פנה לאנשי מקצוע בישוב בו הוא גר, שייעצו לו להגיש תלונה במשטרה נגד הבחורה על הטרדה והתנכלות, הבעיה היא לא הגשת התלונה, אלא הבעיות שיתחילו באותו רגע שתוגש תלונה, העניין יגיע לכל האנשים ויסתבך עוד.

הגבר:"אני בהלם, לא יודע מה לעשות, הבחורה הזו צובעת לי את החיים בשחור, לא מבין מה עשיתי לה, פניתי לגוגל ולכל מי שיכול לעזור בהורדת התמונות, ללא כל הצלחה".

פנינו לאיש מקצוע שמכיר מהלכים כאלה שאמר לנו:"דבר ראשון זו בעיה מאוד מסובכת ובחלקה היא מחסלת אנשים, אבל יש פתרון לעניין אם תוגש תלונה במשטרה ואז יכנסו לעניין בעלי מקצוע שידעו לנטרל את הבעיה ולהביאה לפתרון טוב לשניים, או שניתן לפנות לבחורה דרך בית המשפט בדרישה למחוק את התמונות מהרשת".

להמחשה

תגובות

4. מעין לפני 9 שנים
אתם נרשמים לרשתות חברתיות תמימות
3. דן לפני 9 שנים
בעיה מאוד קשה
2. חלבי לפני 9 שנים
מבין את הרגישות שבדבר
1. בחו לפני 9 שנים
אז קיבלת תשובה

מומלצים