הוארך מעצרם של 2 תושבי הכרמל בסוגיית מעבדת הסמים

מבזק מפעילות המשטרה ברכס הכרמל דליה עוספיה, סיירת התנועה הארצית במשטרת ישראל יחד עם שוטרי הנקודה ומפקדה לכדו בסוף השבוע מספר גדול של נהגים על גבי טרקטורונים ואופנועים, עדכון לגבי מעבדת הסמים שנמצאה בעוספיה

13.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הוארך מעצרם של 2 תושבי הכרמל בסוגיית מעבדת הסמים

סוף שבוע שחור למספר נהגים שנלכדו בידי שוטרי התנועה של משטרת ישראל, נרשמו מספר גדול של דוחות לנהגים בנוסף החרימו טרקטורונים ואופנועים שסיכנו אזרחים ובעיקר היו ללא רישוי וביטוחים.

במבצע לקחו חלק מפקד תחנת המשטרה ברכס הכרמל רפ"ק רוני כהן יחד עם השוטרים מהרכס.

משטרההמשטרה מבטיחה להמשיך לפעול נגד תופעת הנהיגה המסכנת חיים של נוסעי הרכבים וציבור הולכי הרגל.

בפרשת מעבדת הסמים שהתגלתה בעוספיה לפני חודשיים, אחת המעבדות המשוכללות שנמצאו באזור הצפון, מדובר במעבדה שהושקעו בה מיליוני ₪, מתוך 3 העצורים 2 תושבי הכרמל שהוארך מעצרם עד תום ההליכים.

המשטרה רואה בהארכת המעצר צעד חשוב כדי לפעול נגד הפצת סמים בחברה המקומית ובאזור כולו.

קצינים בכירים מבטיחים להמשיך להכות בפשע ברכס, למרות שלפעמים חושבים שאין כלום, אבל בפועל קורים הרבה דברים גם כאשר לא שומעים עליהם.

משטרהמחזירים אותכם לדברים של מפקד תחנת משטרת חיפה נצ"מ אבי אדרי (בסרטון)

אדרי קרא לכולם להיות שותפים בכל מה שמשתמע מהדבר, אחרת אם קורה דבר מה, זה כשלון של כולם ולא של זה או אחר רק.

נצ"מ אדרי שיבח את פועלה של תחנת משטרת רכס הכרמל בפיקודו של רפ"ק רוני כהן שבגלל המעורבות והמחויבות לקהילה עושים עבודה מעל ומעבר וכל אירוע מטופל בצורה הכי מתאימה.

בנושאים שעלו, מעבדת הסמים הענקית שנתפסה בעוספיה ושיש בה מעגלים שותפים שבסופו של דבר זה פוגע בילדים של הישוב, עצם תפיסת המעבדה הצילה הרבה ילדים.

נצ"מ אדרי מנהלי בתי הספר שלא גודעים אלימות מהיסוד, שנחשפים לאלימות תלמידים כבר מיסודי וזה נמשך עד שמסיימים לימודים ומקבלים אותם תלמידים כעבריינים.

חשיבות שיתוף הפעולה והטיפול של מנהלי בתי הספר במקרי האלימות, שמנהלי בתי הספר יהיו עם ביטחון מלא כשהם חושפים את הדברים הם זוכים להגנה מלאה.

אדרי חזר שוב ושוב וחידד את המשפט, מי שאכפת לו יש לו את היכולת להשפיע, להוקיע תופעות שליליות בחברה.

לכל הדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=7sb9lUqpYC0}

תגובות

1. אייל לפני 9 שנים
הגיע הזמן

מומלצים