וגיה כיוף "מחר הוא גרוע מאוד"

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף בראיון לשריף וחסין ברדיו חיפה 99.5, מתייחס לישיבה שתתקיים הערב: "ביקשתי לשבת עם כלל חברי המועצה, חלק נענו וחלק לא, אני מכיר את הכפר שלי, 85 אחוז לא רוצים ועדה קרואה".

14.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וגיה כיוף "מחר הוא גרוע מאוד"

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, רגע לפני ישיבת המליאה שתחליט לאן פניה של עוספיה, ויש לציין שעוספיה נמצאת במצב שבו היא צריכה לאשר תוכנית הבראה ולא את התקציב כמו שרבים חושבים, התקציב יכול להיות מאושר שלושה חודשים אחרי אישור תקציב המדינה.

חשוב לציין שאם מועצת עוספיה הולכת לועדת חקירה שתוביל לועדה קרואה, עוספיה מאבדת את זכותה מהתקציב של הדרוזים, בנוסף היא מפסידה את המענק על סך 50 מליון ₪.

וגיה כיוף: "מועצת עוספיה על פרשת דרכים או שמחליטים ללכת על פי נוהל או שחברי המועצה יחליטו על נוהל מיוחד לכפר עוספיה, הכפר סובל מאי תכנון, משנת 78 הכפר לא תוכנן, לא מתארית ולא מפורטת ולא נעשתה ועדה לגבולות הכפר".

"יש לנו יותר מאלפיים בתים ללא היתרים, מי יעשה להם לגליזציה, חשמל ותשתיות? ויש לנו בעיית תשתית מים וביוב, המועצה מפסידה כל שנה 10 מיליון ש"ח כתוצאה מאי חיבור לתאגיד מים וביוב".

וגיה: "יש רוב שלא רוצה תכנון ולא חיבור לתאגיד ולא רוצה סקר נכסים, חודשים שלא קיבלנו מענקים בשל זה, בהיבט המקצועי התנהלתי כראש מועצה על הצד הטוב ביותר".

"מה שחסר לנו זה הדברים הבסיסיים, תכנון, תשתיות,ביוב, כבישים, בתי ספר, אנחנו ב2015 וצריכים להיות חלק מהנוף של המדינה, אנחנו כפר תיירותי אז צריכים לשמור על איכות הסביבה בכרמל".

לכל הדברים שאמר ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, בסרטון

{YouTubeVideo id=ZEwd2qpLOc4}

 

מועצת עוספיה

תגובות

7. עספאוי מבין לפני 9 שנים
חברי המועצה תגידו האמת לתושב מה יהיה אחרי הצבעתכם
6. מודאג לפני 9 שנים
עספיא
5. יוסי לפני 9 שנים
וגיה אין מה לעשות עם אנטרסנטים
4. אבו רוכן לפני 9 שנים
85% נגדך
3. עספיא לפני 9 שנים
וגיה כיוף
2. ???? לפני 9 שנים
וועדה
1. תושב חרד מהקולות הרדומים . לפני 9 שנים
וג'יה חבל תהיה חכם ואל תהיה צודק אסור הימור על ה

מומלצים