בני נוער דרוזים ויהודים תורמים

כ- 1400 נערים ונערות יהודים ודרוזים מכל רחבי הארץ ישכימו קום מחר ויגיעו אל יערות הקרן קימת לישראל. הם יתרמו יום אחד מהחופש הגדול לשמירה על נוף ארצנו ולקיים מעגלי שיח בין יהודים לדרוזים על מנת להכיר יותר אחד את השני.

29.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בני נוער דרוזים ויהודים תורמים

כתבנו יואב איתיאל מדווח כי בצהריים הם ישוחחו עם אלמנותיהן של החללים הדרוזים שנפלו בשנה האחרונה בפעולות איבה בכפרים, כמו למשל בכפר יאנוח, הם ישמעו מהאלמנה רינאל, אלמנתו של זידאן סייף ז"ל, בן הכפר אשר נפל בבית כנסת בהר נוף.

פרויקט "תורמים מהחופש" הינו מיזם למעורבות חברתית , רעיון המובל על ידי המועצה הציונית בישראל במטרה לאפשר לבני נוער לנצל את החופש הגדול בדרך מעט שונה.

קרן קימת לישראל מתחברת לפרויקט זה ובאמצעות שילוב של עבודה תורמת בליווי אנשי ומדריכי קק"ל נהדק את הקשר שבין האדם, לאדמה ולארץ. בני הנוער מגיעים מ- 16 ישובים יהודיים ו 12 ישובים דרוזים והם תלמידי כיתות ט׳ עד י״ב.

לפרויקט בהובלת המועצה הציונית בישראל נרתמו שותפים רבים: ההסתדרות הציונית העולמית, המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל,  קק״ל, מרכז מעשה - תוכנית נעורים ומשרד רוה״מ.

סיכום היום יתקיים בפארק אופירה נבון בעיר כרמיאל שאף היא שותפה לפרוייקט והוא ישתלב בפסטיבל המחולות המתקיים בעיר בססמא ״הכי ישראלי שיש״.

 

בני נוער דרוזים

תגובות

מומלצים