מגשי אירוח חלבי שמונה עובדות שישכנעו אתכם לבחור קייטרינג חלבי לאירוע שלכם

אם גם אתם עדיין מתלבטים בין הגשה של אוכל חלבי או אוכל בשרי באירוע שלכם, קבלו כמה עובדות שישכנעו אתכם למה גם לכם כדאי להזמין מגשי אירוח חלביים לכל סוג של אירוע בכל שעה משעות היום.

03.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מגשי אירוח חלבי שמונה עובדות שישכנעו אתכם לבחור קייטרינג חלבי לאירוע שלכם

למה לבחור מגשי אירוח חלביים שמונה עובדות שאף אחד לא יוכל להתנגד להן

מגשי אירוח חלביים הם התאמה מושלמת לאירועים קטנים, לאירועים משפחתיים ואפילו לאירועים עסקיים. לא כל אחד מעוניין לאכול ארוחה בשרית כבדה בת שלוש מנות, במיוחד באירועי בוקר וגם באירועי ערב

כיבוד חלבי מאפשר שפע של מאכלים, טעימים והרבה יותר קלים.

מגשי אירוח חלביים מתאימים לכולם. אם יש לכם אורחים טבעונים או צמחוניים, אם יש לכם אורחים שומרי כשרות, כל אחד מהם יוכל למצוא את סוג האוכל שאותו הוא אוהב. חשוב לדעת כי גם מי שמקפיד על כשרות ברמה גבוהה ומחמירה במאכלי בשר, מקל יותר במאכלי החלב.

מגשי אירוח חלביים מציעים מגוון גדול של תפריטים. אתם יכולים להגיש לאורחים מבחר פשטידות,קישים, פסטות, מגשים של ירקות פירות, דגים ואפילו סושי. האוכל יהיה טעים, המגשים יהיו מעוצבים ואף אורח לא יישאר רעב.

סוד הקסם במגשי האירוח הוא העיצוב. אנחנו אוכלים פעמיים, פעם אחת עם העיניים ואחר כך עם הפה. מגשי האירוח מצטיינים בעיצוב מקורי, מיוחד, עיצוב בדרגת אומנות.

שפע המאכלים החלביים מאפשר להגיש לעצב מגשים שובי לב, מפתים ומגרים, בסגנונות שונים ובמגוון צבעים.

מגשי אירוח זו הדרך הקלה ביותר לארח, במסיבות יום הולדת, בימי נישואין, במפגש חברתי ובכל אירוע משפחתי הנערך בבית או בחצר.

אין צורך לכתת רגליים ולקנות מצרכים, אין צורך לעמוד שעות במטבח, מגשי האירוח הם הפתרון האידיאלי.

הם מגיעים ארוזים, עליכם רק לפתוח את האריזה, להניח על השולחן ולהתפנות לאורחים.

מגשי אירוח חלביים מוזילים את עלות האירוח. חומרי הגלם החלביים זולים יותר מחומרי גלם בשריים, אך לא פחות טעימים ומשביעים. בהגשה באמצעות מגשי אירוח אין צורך במלצרים, וזה חיסכון משמעותי בעלות האירוע.

מגשי אירוח מציעים מבחר גדול ומגוון של מאכלים ברמות תקציב שונות. תוכלו להזמין מגשים העשויים מחומרי גלם זולים יותר כמו ירקות, כריכים ועוד, אך אם תרצו תוכלו לשדרג את האירוע ולהזמין מגשים יוקרתיים עם סושי, מבחר קישים ועוד.

הטרנד הלוהט בתחום מגשי אירוח חלביים הוא פינגר פוד. פינגר פוד הוא אוכל בגודל אצבע המתאים במיוחד לאירוע בתנועה. באירוע שבו האורחים אינם יושבים מסביב לשולחנות, אלא עוברים מאורח לאורח, משוחחים ומכירים אנשים חדשים, הם ייקחו אתם בצלחת מעט אוכל שאותו הם יוכלו לאכול באלגנטיות, תוך כדי שיחה נעימה עם החברים.

אוכל חלבי

תגובות

מומלצים