השקעות " ענק" במבני חינוך במוסדות החינוך במ.א. מגידו

במערך החינוך במועצה אזורית מגידו, הותאמו ושודרגו בשנים האחרונות גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכון מגידו, לאור הגידול הדמוגרפי שחל בכל יישובי המועצה וההכרח להתאים את הצרכים לכל הגילאים.

03.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השקעות " ענק" במבני חינוך במוסדות החינוך במ.א. מגידו

בשנים הקרובות המועצה נערכת להקמת בית ספר יסודי נוסף, הרחבת ביה"ס "פלגים"  בשש כתות נוספות, בניה חדשה לביה"ס "קשת התקווה" והתאמות נדרשות בגני הילדים ביישובים.

לאורך כל הדרך , נציגי הפתוח והתכנון של משרד החינוך מלווים במסירות ובשיתוף פעולה מצוין את אנשי המקצוע מהמועצה המקדמים את התוכניות.

ראש המועצה איציק חולבסקי וצוות המועצה, אירחו את נציגי מנהל הפתוח והתכנון של משרד החינוך האורחים שמעו על המרחב הביוספרי והתוכנית הלימודית הייחודית בחינוך היסודי שהוכרה אף היא  על ידי משרד החינוך.

צוות משרד החינוך כלל את תמיר בן משה סמנכ"ל משרד החינוך ומנהל מנהל הפיתוח ופארג' פארג' מרכז בכיר תכנון ומיפוי מוסדות חינוך ואחראי על מחוז צפון ,נפגשו עם ראש המועצה איציק חולבסקי, מנהלת מחלקת החינוך קרין שטרן, מהנדס המועצה ברוך שמיר, מנהלת מחלקת גנים רות גרשוני ,אחראית הסעות בחינוך מיכל פסואה ודוברת המועצה יעל ברניר .

בדברי הסיכום ,ראש המועצה ומנהלת החינוך הודו וציינו את שיתוף הפעולה הפורה עם בעלי התפקידים וצוותם במשרד.

תמיר  בן משה, בדבריו ציין את התרשמותו מהמקומות שביקר, ציין את אזורנו כאחד המקומות היפים והמרשימים שהוא מכיר, רואה את העבודה הרצינית שנעשית בתחום החינוך, מתרשם מההשקעה של המועצה במבני חינוך ומתפיסת החינוך הייחודית , הבטיח לקדם ,לסייע ולהתאים את מבני החינוך למועצה הגדלה.

תיכון מגידו

צילום יעל ברניר

תגובות

מומלצים