עיצוב פתוח בדירות והחידוש של אמיר יקותיאל

אחד הטרנדים הלוהטים בשוק הנדלן המקומי הוא השכרת משרדים לגופים קטנים ואנשים פרטיים. זה טרנד שגם יזמי נדלן גדולים כמו למשל אמיר יקותיאל מהוד השרון זיהו לאחרונה והם מנסים לעשות בו שימוש לא רק למשרדים אלא גם לצורות אחרות של  נדלן כמו מגורים ועסקים.

03.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עיצוב פתוח בדירות והחידוש של אמיר יקותיאל

במה דברים אמורים? ברעיון לקחת חללים קטנים לעצב אותם כאוות נפשך ולמכור או להשכיר אותם בשוק.

בתחילה היו אלו המשרדים, אבל לאט לאט כאמור המגמה עוברת לתחומים אחרים בשוק הנדלן.

כיום אפשר להתחיל את העיצוב כבר בשלב תיכנון הדירה מדובר בשינוי דרמטי בכל השוק מכיוון שמדובר על חיסכון אדיר של זמן.

במקום שהקבלן יסיים את העבודה על בניין המשרדים או הדירה ורק אז ייכנס המעצב לפעולה, הרי המעצב נכנס כבר בשלה תיכנון הבניין והוא נותן לדירה/ משרד חיות משל עצמה.

בשעה שמתכנני נדלן מנסים להגיע למיתוגים חדשים בדירות, עולה ופורח שוק העיצוב העצמי. איך זה עבוד, ומה המשעות של זה עבור שוק הנדלן הישראלי

טרנד היוקרתיות

כאשר מנסים להקנות לפרויקט מסוים יוקרתיות או שארם מסוים פונים למספר אפיקים, דרך אחת היא במהות החומרים שבהם השתמשו בבנייה.

אלא שהצרכן אינו צמים והוא יודע שהמוצר, להלן הדירה או המשרד, שהוא מקבל לא מושפעים בצורה דרמטית מחומר הבנייה (למעט מקרים כמובן שבהם נעשה שימוש בחומרים גרועים) גם אלמנט התוספות של הבניין כמו בריכת שחייה, ספא או אפילו שוער שמטפל בכל העניינים הקטנים הם אלמנטים המעלים את ערך הדירה.

מעבר לים מדובר באפיק שעולה ממון רב, אבל מסתבר שכאשר רוצים לגור בדירות יוקרתיות, יש מי שמוכן לשלם ממון רב עבור השוער שיצליח להשיג לו כרטיסים למשחק האן בי איי הקרוב למקום מגוריו.

כאמור הסעיף השלישי בהקניית סגנון חיים הוא טרנד העיצוב. אחד הסממנים הבולטים להשתלטות של הטרנד הזה בישראל הוא בואם של מעצבים מובילים בעולם כדי שישפיעו על סגנון המגורים הישראלי.

חברו תרבות מפרסמות את אותם מעצבי על בשערי הפרויקטים שלהם מתוך שאיפה שכך יגדילו את מעגל הלקוחות. כך למשל מעצב העל פיליפ סטארק בוודאי לא דמיין שתמונתו תככב על שלטי חצות ברחבי תל אביב כפרונט מן של פרויקטים גדולים ויוקרתיים בתחום הנדלן.

עם הפנים קדימה

כאמור אחד הדברים החדשניים בתחום העיצוב הוא היכולת לעצב לבד את הדירות.

מדובר אם תרצו בהטבה שיש לכל רוכש דירה. מה שקורה ממש עכשיו בפרויקט של היזם אמיר יקותיאל מגדלי הדר.

שם, בחלק מהדירות כרגע, יש אפשרות לדיירים החדשים לעצב לבד את הדירות שלהם.

כך הם מקבלים מחברת הבניה או היזמות, במקרה הזה של אמיר יקותיאל שטח פתוח בו הם יכולים לעצב כאוות נפשם.

כך בעצם נחסך עבורם כל השלב שלאחר קבל תהדירה, וכך בעצם בא לידי ביטוי המונח הידוע זמן שווה כסף.

למידע נוסף על עו"ד אמיר יקותיאל לחצו כאן

אמיר יקותיאל

תגובות

מומלצים