מועצת דליה לא דנה בעיקר

הערב מליאת מועצת דליה התכנסה לשתי ישיבות מן המניין ולא מהמניין שביקש חבר המועצה מרזוק קדור בעניין הכניסה לתאגיד המים והביוב מוצקין, רפיק העדיף למנות את עצמו ליו"ר ועדת רישוי עסקים, תשננו את זה

04.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה לא דנה בעיקר

צריך למצוא פתרונות מידיים למצב שגרמה מועצת דאלית אל כרמל, הרוב במליאה הצביע על אישור כניסה לתאגיד, למרות הדברים הלא נכונים שאומר ראש המועצה רפיק חלבי לציבור.

עכשיו במקום לדון בדבר שכבר נפל, חובה על הציבור היה להקים ועדת משנה שחבריה באים מכל החתך החברתי בדאלית אל כרמל, שילוו את תפקוד המועצה וביחד לראות איך יוצאים מהמצב בו משרד הפנים הכניס את הכפר. חברי המועצה העדיפו להאמין לשקרים ולמילים שאין להם כל פירעון, ללא בדיקה ומתוך לחץ שמשרד הפנים לא ייתן את המענקים שהמועצה אישרה בתוכנית הבראה.

מועצת דאלית אל כרמל התכנסה הערב לדון בסוגיה המיוחדת של טופס 4 והכניסה לתאגיד המים והביוב, שהנהלת המועצה מעדיפה להקדיש לנושא מעט זמן ואת שאר הזמן למינויים של כל מיני חברים לוועדות השונות.

אין ספק שכל החלטה שתבוא בצורה חפוזה כמו ההצבעה על כניסה לתאגיד המים והביוב שהתקיימה לפני חודש, תביא עוד אסון על הכפר דאלית אל כרמל, שנמצא בתחתית הכלכלית בסולם הארצי, לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה.

חובת הציבור לדעת ולהיות מעורב, המועצה בראשותו של רפיק חלבי מועצה גירעונית שלא מתפקדת ובתקופה של שנתיים עושה טעויות גדולות, שגורמות לנזק כספי לקופה הציבורית בעיקר, התושב משלם ומי שסופג את הנזק זה, הילדים, הקשישים, הנכים והמוגבלים וכל מי שצריך את הכספים האלה.

תגובות

7. مواطن من الدالية לפני 9 שנים
كفى للعائلية العمياء
6. תושב לפני 9 שנים
מאוד מדאיג המצב של המועצה
5. ניטראלי לפני 9 שנים
חלבי לא טוב
4. יודע לפני 9 שנים
30
3. محلل سياسي לפני 9 שנים
أقول قولي هذه وأدمر كل متئمر
2. דלאוי לפני 9 שנים
כמה שאתם צודקים
1. אל חלבי לפני 9 שנים
דאלית אל כרמל

מומלצים