מעוז הליכוד יוצא מירכא

כנס פוליטי של תנועת מטה פטין מולא בירכא ביום חם בעיקר להפגנת כוח, יתכן שפטין יודע על דברים שהציבור לא יודע, מה שמאשר שייך מהנא שתומך בפטין וכועס על נתניהו, למרות שפטין קורא לכרמל ולכולם לשלב ידיים.

05.08.2015 מאת: חסין חלבי , סמיר חלבי
מעוז הליכוד יוצא מירכא

פטין מולא שהתמודד בבחירות המקדימות בליכוד, לא זכה במקום ריאלי, למרות שקיבל מעל 3600 קולות מהמתפקדים, היום בירכא יש כי 2500 מתפקדים כשרים שיכולים להצביע ולהשפיע, הדבר הזה נותן כוח גדול לפטין, למרות שהוא מחפש קולות בכל הכפרים האחרים.

מרכז הליכוד אישר את הצעת הפשרה שהביא ראש הממשלה נתניהו, שמותירה בידי המתפקדים את האחריות לבחירת הרשימה הארצית ומעבירה לחברי המרכז את הסמכות לבחור את נציגי המחוזות.

פטין מבין את העניין ואומר לנו שהוא יפעל לשנות את החוקה לגבי הסעיף בו המתמודד הלא יהודי ייפול על המקום המשוריין ולא כמו שנהוג היום.

פטין: "אני ממשיך להיות פעיל בתוך תנועת הליכוד, בבחירות הבאות אנחנו נכפיל את מספר המתפקדים הדרוזים, אנחנו נפעל לשנות את שיטת בחירת המועמד מבני המיעוטים".

"אנחנו ערוכים לכל מצב, בירכא יש לנו 2500 מתפקדים, יש לנו כוח להחזיר את הכוח לליכוד, לפי החוקה החדשה אנחנו מתמודדים בארצי,אבל אנחנו נפעל שיבחר המועמד של המיעוטים על יד בני המיעוטים".

"מאז מלחמת לבנון השנייה אף טיל לא נפל פה, רק הליכוד יכול לעשות ביטחון ושלום".

"איוב קרא חבר וידיד שמייצג אותנו היום, אני מאמין שהוא יפעל לקידום האינטרסים לכלל המיעוטים בארץ, אני קורא לכולם להתאחד, קורא לכרמל נסראלדין לבוא ולשים יד יחד איתנו, אני אומר שהמעוז של הליכוד במיעוטים נמצא בירכא".

פטין הביע צער עמוק על פטירתו בטרם עת של חברו יו"ר סניף הליכוד בדליה אסואן אבו חמד ז"ל ושלח תנחומים למשפחתו.

שייך מהנא, מנהל סניף הליכוד באבו סנאן ופקיעין: "מריחים בחירות באופק, המעוז הדרוזי מקופח לגמרי, בבחירות האחרונות קיבל הליכוד  2500 קולות מהדרוזים כי הענישו את הליכוד, אני כאב שכול, יודע על מה אני מדבר, היום העדה מרגישה מקופחת, אין לנו תכניות מפורטות, אין היתרי בניה, בתשעים אחוז אנחנו אשמים, כי יש אנשים שיכולים לעשות ולא עושים, אני מאוכזב מראש הממשלה נתניהו, היחיד שאני מעריך השר סילבן שלום שמה שאמר הוא עשה".

זיאד מולא: "במפקד של פטין יש מעל 2500 מתפקד כולם יכולים להצביע כעת, פטין הוא מתמודד, הוא לא נגד אף אחד והוא לא ישנה חוקה בשביל אנשים אחרים". 

שוחחנו עם פטין מולא, שיך מהנא, זיאד מולא, לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=m3nu2FIQbOQ}

ליכודניקים אצל פטין

תגובות

9. איאד לפני 9 שנים
בהצלחה לכם
8. ליכודניק לפני 9 שנים
עדיף פטין או כרמל על איוב
7. אישה לפני 9 שנים
שלום בני כפרי ועדתי
6. יא 1 לפני 9 שנים
תדבר על עצמך למה הנגד הזה כול הזמן
5. דליה לפני 9 שנים
עד עכשיו הנציגים שלנו עזרו לאחרים
4. סמי לפני 9 שנים
בהצלחה פטין
3. דליה לפני 9 שנים
כאשר כולם מתלכדים משיגים תוצאות
2. دلواني לפני 9 שנים
حزب نتنياهو
1. ירכאוי לפני 9 שנים
אתך באש ובמים

מומלצים