יום שכולו כיף לילדים היתומים

למרות החום הכבד ששרר, כולם הגיעו לחוות הסוסים בבית אורן, לאירוע למען הילדים היתומים מהמגזר שערכו מחלקות השיקום של הביטוח הלאומי בצפון והתפעלו מהפעילות והעשייה למענם.

05.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יום שכולו כיף לילדים היתומים

מחלקות השיקום של ביטוח לאומי מהסניפים חיפה, עפולה, כרמיאל ונהריה, קיימו יום כיף ליתומים מהמגזר הערבי בני 12 , 13 , יחד עם הוריהם האלמנים/ות, לציון התבגרותם של הילדים (זהו אירוע מקביל לאירוע שהביטוח הלאומי עורך במועד אחר עבור יתומים בני מצווה) .

הילדים ההורים ועובדי הסניפים של הביטוח הלאומי, התכנסו בחוות הסוסים בכניסה לקיבוץ בית אורן, שם התקבלו המשתתפים בארוחת בוקר חגיגית ולאחר שבורכו על יד מנהלת סניף הביטוח הלאומי בנהריה, גב' אתי שפריר, וע"י מנהלת תחום השיקום בסניף נהריה, גב' דיאנה עבד, הם חולקו לקבוצות והשתתפו בתחנות פעילות: קליעה למטרה בכדורי פיינטבול, משימות של חשיבה, נסיעה בטום קאר, רכיבה על סוסים.

המשתתפים זכו לארוחת צהריים במסעדת "חוויית הרוכבים" ושמעו את הסטנדאפיסטית עולא אסחאק.

הקהל הגיב בשמחה ובפרצי צחוק ונהנה מאוד. בסיום האירוע חולקו מתנות לילדים וכולם פוזרו בהסעות חזרה לביתם.

השימוש בשפת האם של המשתתפים סייעה לתחושת ההתחשבות בציבור ולהבנה של כל הנאמר על ידי כולם.

המשתתפים כמעט לא התלוננו על החום הנורא ששרר מאחר ונהנו מהאירוע והפעילויות.

עובדי הביטוח לאומי קיבלו תגובות ותשואות, כגון: אלמן שהתרגש מהזמנתנו ואמר ש"אף אחד לא מסתכל עלינו" ביומיום, אלמנה שהביעה תודתה ואמרה שזה יום כיף עבורה ועבור בתה.

בנוסף היה מרגש לראות את הילדים מתחברים זה לזה, לראות אמא ובת הולכות לפעילות כשהן מחובקות, מבטים מחוייכים של ילדים ומבוגרים, הורים שישבו ושוחחו בנחת ביניהם. 

היתומים

 

תגובות

מומלצים