פואד ביראני ספר היסטוריה מהלך

פרק ראשון מסדרה בת 4 פרקים בהם המחנך פואד ביראני מחזיר אותנו לזמנים האחרים ולשמות שרובם כבר עזבו, חתונות, קולנוע והאירועים שפואד זוכר כאילו זה קרה היום.

11.08.2015 מאת: סמיר חלבי, חסין חלבי
פואד ביראני ספר היסטוריה מהלך

נוגעים בהיסטוריה של הכפר הישן בדליה וחוזרים לאותם זמנים שלאנשים לא היה כלום ואנשים גדלו על יושר ואהבת האחר, הזמנים הלכו והאנשים התרחקו אחד מהשני.

פואד ביראני בן 71 תושב הכפר דאלית אל כרמל, שעסק בחינוך, פואד נולד בבית בו שרר רצון עז לפרוץ החוצה, זו הייתה משימה להכיר ולדעת יותר מכולם, אבל לא להתנתק מהחברה המקומית.

פואד נולד להורים מכובדים, אבא שיך נעים ז"ל שהיה מוכתאר המיעוטים בזמנו בדאלית אל כרמל והאימא שהגיעה משפרעם באותם שנים, ההגדרה של המוכתאר למשפחות קטנות (לא חמולות גדולות) זה מושג שרק עכשיו נחשפים אליו, מהשיחה עם פואד ביראני.

פואד עם השנים, התחבר מאוד לאמנים ועיתונאים גדולים, דוגמת יורם גאון ונוח קליגר מידיעות אחרונות ועוד.

יש לציין שפואד נולד בבית שדחף את ילדיו ללמוד ועובדה בבית של משפחת ביראני היום כולם עוסקים בחינוך.

בפרק הראשון, פואד לוקח אותנו לתמונות בביתו ולאותה תמונה שרואים בה את כל בכירי משפחת חוסיסי, שרובם הלכו לעולמם ובתמונה נראה אחד התינוקות דאז, היום חבר מועצה.

התוכנית באה להכיר לצעירי היום, את הנוף בו גדלו הסבים והמשפחות שלהם בדאלית אל כרמל, לפני קום מדינת ישראל ואחרי שהמדינה התחילה להתפתח.

בכל יום שלישי בבוקר נפרסם פרק חדש, ובפרקים הבאים יותר על חיי החברה דאז, מנהגים, תרבות, השכלה, חינוך, שמחות, אוכל, דת, ועוד

 

לסרטון

{YouTubeVideo id=IbcHP3iAaSg}

פואד ביראני

תגובות

6. מאגדה ופרג' לפני 9 שנים
1
5. حسيسي לפני 9 שנים
الصورة
4. אימן לפני 9 שנים
הערכה לכם על המיזם
3. אחסאן לפני 9 שנים
כבוד לכפר ולעדה
2. متابعه לפני 9 שנים
داليه الكرمل
1. משכונת אבו אברהים לפני 9 שנים
משפחה זהב

מומלצים