איך לבחור כסא משרדי?

איך לבחור כסא משרדי שיתאים בדיוק למידות גופכם ויעניק לכם את התמיכה הנדרשת לגב? כיצד בוחרים כסאות למשרד בהתאם לסוג העבודה? כל זאת ועוד במדריך שלפניכם.

17.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור כסא משרדי?

כללים חשובים לבחירת כסא משרד

ממחקר שנערך לאחרונה במדינות העולם המערבי התגלה כי רוב התושבים מבלים מדי יום כשמונה שעות לפחות בישיבה על כסאות שונים. אנו יושבים על כסאות משרדיים בעבודה, מבלים על כסאות בתחבורה הציבורית, במכונית ובמקומות בילוי כמו מסעדות ובתי קפה, וגם בבית אנו צופים בטלוויזיה או אוכלים בעודנו יושבים על כסאות שונים. ישיבה על כסאות שאינם נוחים עלולה לגרום לנו לכאבי גב, לצוואר נוקשה, להפרעה במחזור הדם בעיקר בגפיים התחתונות, לתחושת עקצוץ ברגליים ולמיחושים נוספים. לכן, כאשר רוכשים ריהוט משרדי, ובמיוחד כסאות למשרד, יש להקפיד על בחירת פריטים נוחים המותאמים לסביבה ארגונומית.

מגוון רחב של כסאות למשרד

בבואכם לבחור כסאות למשרד עליכם לתכנן מראש את סביבת העבודה ולהתאים כסאות בהתאם לסוג העבודה ומטרת השימוש בכסא. עליכם לזכור כי ישנם דגמים רבים של כסאות למשרד בשלל עיצובים, גדלים וגוונים. יש לרכוש ריהוט משרדי מחברה המתמחה בתחום ומציעה מגוון כסאות למשרד כגון כסאות מנהלים עם תמיכה אורתופדית לגב ולכתפיים, כסאות עבודה עם משענת מרופדת ותמיכה טובה לגב, כסאות לחדר הישיבות, כסאות מעוצבים ונוחים לפינת המתנה במשרד, כסאות לאורחים ועוד. תכנון נכון של המשרד יאפשר לכם לרכוש כסאות נוחים ומעוצבים בהתאמה לסביבת העבודה, העיצוב במקום ובהתאם לשימוש הכסאות.

פונקציונליות של הכסא

כאשר בוחרים כסא משרדי יש לבדוק האם ניתן לכוונן אותו ולשלוט בגובה כרית הישיבה ובזווית משענת הגב והראש. כמו כן, חשוב להחליט מראש האם זקוקים לכסאות משרדיים עם משענות לידיים, מאחר ויש לבדוק האם המשענות מפריעות למהלך העבודה התקין, והאם הן מותאמות לגובה השולחן מולו עובדים.

כסא פונקציונלי למשרד מאפשר ליצור את התנאים האופטימליים לישיבה של העובד, ולהענקת התמיכה הנכונה לגב ולשאר איברי הגוף. ככל שאיכות הכסא טובה יותר כך העובד יכול לעבוד ביעילות מרבית, ולהחסיר פחות ימים מהעבודה בגלל מחלות שונות כמו כאבי גב, שרירים תפוסים וכו'. לכן, מעבר לשיקולי תקציב ועיצוב יש לבחור כסאות נוחים ואיכותיים למשרד מסיבות כלכליות וכמובן מתוך דאגה כנה לבריאות העובדים.

עיצוב הכסא והתאמתו למשרד

חשוב לבחור כסא משרדי מעוצב בהתאמה לקו העיצובי המנחה במשרד. יש להתאים כסאות למשרד בהתאם לפריטים הקיימים של ריהוט משרדי במקום. לכן, מומלץ לרכוש כסאות מאותה משפחה של חומרי גלם ובגוונים תואמים לצבעים במשרד, כדי ליצור הרמוניה ואווירה נעימה ומרגיעה. עליכם לזכור כי כסא משרדי מעוצב תורם לאווירה יוקרתית אך יש לבחור את הכסאות בקפידה ותוך התאמה לגוון הקירות והריצוף ועל פי הסגנון העיצובי הקיים (קלאסי, יוקרתי, אלגנטי, מודרני וכד'). 

לסיכום, ניתן לבחור מבין מגוון עצום של כסאות מעוצבים למשרד, אך יש להקפיד על פרמטרים כמו נוחות, פונקציונליות, סוג השימוש, עיצוב ומחיר.

פורסם ע"י – סמייל אופיס – ריהוט משרדי בכפר סבא

כסא משרדי

תגובות

מומלצים