נפגשים בירכא

מפגש שקיים השייח' אמין כנעאן בביתו בירכא, הפגיש בין נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן, שופטים, אנשי דת וקאדים, אנשי חינוך וראשי מועצות ומנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר מסעד ברהום.

22.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נפגשים בירכא

ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל, השתתף במפגש שקיים השייח' אמין כנעאן בביתו בכפר ירכא.

במפגש נכחו נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן, שופטים מבתי המשפט המחוזי והשלום בצפון, ראש מועצת ירכא, והיב חביש, ראש מועצת כפר יאסיף, עוני תומא, אנשי דת וקאדים, אנשי חינוך, כלכלה, תרבות ועוד.

במהלך המפגש סיפר ד"ר ברהום לנוכחים על הפעילות הנרחבת שמקיים המרכז הרפואי למען הקהילה בת 600 אלף איש אותה הוא משרת בכל ימות השנה.

ד"ר ברהום זכה לשבחים מצד המארח השיח' אמין כנעאן, שציין את מסירות ומקצועיות צוות עובדי המרכז הרפואי לגליל למען תושבי הצפון כולו.

בהמשך נערכה שיחה בין השופטת מרים נאור לד"ר ברהום, במהלכה הזמין ד"ר ברהום את הנשיאה להגיע לביקור עבודה והיכרות עם המרכז הרפואי לגליל, כדי ללמוד על פעילותו בשגרה ובעתות חירום. הנשיאה נאור הודתה לד"ר ברהום על ההזמנה ועמיתה השופט ג'ובראן הודה אף הוא לד"ר ברהום, על הטיפול המסור של המרכז הרפואי ותרומתו לפיתוח תחום הבריאות בגליל.

ד"ר ברהום: "ברצוני להודות לשייח' כנעאן על האירוח בביתו. העדה הדרוזית היא חלק בלתי נפרד מתושבי הגליל אותם אנו משרתים בכלל מחלקות ויחידות המרכז הרפואי והקשר עימם הולך ומתהדק עם השנים. בית המשפט העליון נמצא בקונצנזוס. הרשות השופטת היא בעלת משקל חשוב בדמוקרטיה ושמחתי על האפשרות שניתנה לי, לפגוש ולשוחח עם הנשיאה נאור ועם עמיתיה השופטים. אני מקווה כי בקרוב נוכל לארח אותם לביקור במרכז הרפואי לגליל".

במפגש

תגובות

מומלצים