ממפקדי מר"י לשורות הרפואה בכרמל

כשהוא צולל בים סוף בינות לאלמוגים היפים הוא מתאהב בשקט, כשהוא עולה מעל פני המים במיון של המחלקה בכרמל שם מתחיל הרעש האמיתי.

25.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ממפקדי מר"י לשורות הרפואה בכרמל

תכירו את ד"ר יואב יניר הרכש ה"חדש-ישן" של מחלקת אף אוזן וגרון וניתוחי צוואר בכרמל שיכנס בקרוב לתפקיד סגן מנהלת המחלקה. את מחלקת א.א.ג בכרמל מנהלת בהצלחה פרופ' אילנה דואק וד"ר יניר מצטרף לצוות הבכיר הרפואי והניהולי של המחלקה.

ד"ר יניר בן 43 מצטרף לדור החדש של המומחים הצעירים והמוכשרים במחלקת א.א.ג בכרמל. הוא נולד בתל אביב התחנך בעירוני ה' וגדל בחיפה. הוא למד כעתודאי לרפואה בטכניון והתגייס לצה"ל כרופא גדודי ולאחר מכן רופא חטיבתי בחטיבת השריון בבקעה.

בתום לימודי הרפואה החל ד"ר יניר את ההתמחות בא.א.ג בביה"ח כרמל וסיים את ההתמחות בהצלחה בשנת 2010 .
הוא עבר קורס פיקוד ומטה במכללת פו"ם ומשם עבר לפקד על המכון לרפואה ימית (מר"י) של חיל הים בחיפה במשך 4 שנים בדרגת סגן אלוף.

ד"ר יניר מצטרף לצוות ולמשפחה מכובדת בביה"ח כרמל שעושים את דרכם ממפקדי מר"י לשורות הרפואה בכרמל, תמצאו שם את פרופ' אבי שצו'פק ממחלקת א.א.ג, ד"ר יוחאי אדיר מנהל מכון הריאות וד"ר אמיר אברמוביץ ממכון הריאות כולם היו מפקדים מוצלחים של המכון בחיל הים וכיום הם רופאים ומנהלים בכירים בכרמל.

כששואלים את ד"ר יניר למה א.א.ג הוא עונה כי בעיניו זה המקצוע הכי יפה שמשלב קליניקה מעניינת וגם כירורגיה מגוונת . " באף אוזן וגרון יש גם כירורגיה אנדו- סקופית ועוד מגוון כירורגי מאוד גדול, אומר ד"ר יניר. אנחנו בכרמל מטפלים באוכלוסיה רחבה מנשים ילדים ועד מבוגרים ולשמחתי אנחנו מצליחים לעזור להרבה אנשים ".

ד"ר יניר נשוי לתמר אדריכלית במקצועה ואב מסור ואוהב לשחר בת ה 15, טל בן ה 9 ודרור בן ה 7 שעולה לכיתה ב'.

במעט הזמן הפנוי שיש לו הוא אוהב לצלול לתוך ספרי איכות ישראלים ולצלול ממש לעומק בחופי ים סוף שם הוא מוצא את השקט האמיתי בעולם הדממה של הדגים והאלמוגים. ד"ר יניר משמש גם כמזכיר החברה הישראלית לרפואה היפר בארית וצלילה בהר"י.

פרופ' אילנה דואק מנהלת המחלקה מברכת את ד"ר יניר על כניסתו למחלקה ואומרת כי " ד"ר יניר הוא חלק מהצוות המוביל של המחלקה, אני בטוחה שיחד עם כל הצוות הרפואי והסיעודי נמשיך להוביל את המחלקה בכרמל לפסגות חדשות ".

דר יניר ופרופ דואק

בצילום – ד"ר יניר ופרופ' דואק במחלקת א.א.ג בכרמל -  צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים