מדפסת משולבת- שחור לבן או צבעוני?

מדפסת משולבת נחשבת לפתרון המושלם והמועדף לצרכי המשרד ועבור לקוחות פרטיים לשימוש ביתי. במקום להניח על שולחן העבודה ארבעה מכשירים שונים- מדפסת, מכונת צילום, סורק ופקס, נהנים ממכשיר מתקדם יחיד המספק את כל הצרכים.

27.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדפסת משולבת- שחור לבן או צבעוני?

עם זאת, יש להקפיד על בחירת מדפסת המתאימה במדויק לצרכי השימוש של הלקוח, בין אם הוא לקוח עסקי ובין אם הוא לקוח פרטי הרוכש מדפסת לבית. לכן, כדאי להקפיד על מספר פרמטרים לבחירת המדפסת הנכונה והמתאימה ביותר, וחשוב להחליט מראש האם זקוקים למדפסת שחור לבן או צבע. במידה ומעוניינים במדפסת המסוגלת להדפיס בצבע ישנם שני פתרונות עיקריים- מדפסת לייזר משולבת צבעונית או מדפסת דיו משולבת עם מחסניות צבע.

פתרונות בצבע

לקוח פרטי הזקוק למדפסת איכותית לשימוש ביתי לרוב יעדיף לרכוש דגם מתקדם המאפשר לו להדפיס מסמכים ותמונות בצבע. מאחר ומחירן של מדפסות לייזר משולבות צבעוניות גבוה יותר בהשוואה למחירן של מדפסות דיו משולבות וצבעוניות, יעדיפו רוב הלקוחות הפרטיים לרכוש את הדגם הזול יותר. עם זאת, חשוב להדגיש כי מדפסת משולבת צבעונית בטכנולוגיית לייזר נחשבת לאיכותית ואמינה יותר, וכיום מחירן של המדפסות ועלויות הטונרים צנחו, לכן גם לקוחות פרטיים, בדיוק כמו משרדים ולקוחות עסקיים ומוסדיים, יעדיפו בסופו של דבר לרכוש את הדגם האיכותי והמתקדם יותר, כלומר מדפסת לייזר משולבת צבעונית.  

אפשר גם להסתפק בשחור לבן

לקוחות שאינם זקוקים להדפסה בצבע או כמעט ואינם מדפיסי בצבע יוכלו להסתפק במדפסת שחור לבן משולבת. במשרדים רבים נהוג להדפיס את המסמכים על דפים ממותגים עם לוגו צבעוני לכן יש שיעדיפו מדפסת לייזר שחור לבן כדי לחסוך בעלויות השוטפות. רוב הלקוחות הפרטיים זקוקים להדפסה צבעונית ובהתאם לכמות ואיכות ההדפסה הנדרשת יוכלו לרכוש מדפסת דיו משולבת המאפשרת להם להדפיס בצבע, וליהנות מביצועים טובים, ומכל הפונקציות שהמדפסת המשולבת מציעה כגון צילום מסמכים בשחור לבן או בצבע, סריקת מסמכים למחשב, הדפסה ובהתאם לדגם הנבחר ניתן גם לשלוח ולקבל פקסים בשחור לבן ובצבע.

לייזר או דיו

כאמור, לקוח הרוכש מדפסת משולבת לשימוש ביתי יכול להסתפק במדפסת עם מחסניות דיו, אך עליו להחליט האם הוא זקוק להדפסות שחור לבן או גם להדפסות צבעוניות. בהתאם לכך ירכוש את המדפסת המתאימה לו ביותר מבחינת מהירות ואיכות הדפסה, עלות המכשיר, כמות ההדפסה למחסנית דיו, עלויות תחזוקה, מידות המכשיר ועיצוב.

רוב המשרדים זקוקים לפתרונות הדפסה יעילים ומהירים כיוון שנהוג לחבר מספר מחשבים למדפסת בודדת, ולפיכך מומלץ לרכוש מדפסת לייזר משולבת מהירה ומתקדמת ולא להסתפק במדפסת עם מחסניות דיו. כדי לבחור מדפסת משולבת למשרד מומלץ לפנות לחברה אמינה ומקצועית בתחום על מנת לקבל הסברים מפורטים, ועזרה לבחירת הדגם האולטימטיבי והמתאים ביותר לצרכי ההדפסה של המשרד, הן מבחינת הדפסה שחור לבן או צבע, והן מבחינת ביצועים, איכות ומחיר.

למידע בנושא 5 הצעות לחיסכון בהוצאות ההדפסה בעסק היכנסו לכאן

מדפסת

תגובות

מומלצים