אגף התנועה נערך לתחילת שנת הלימודים

על מנת להבטיח את שלומם של התלמידים אגף התנועה בודק את בטיחות רכבי ההסעות וקורא להורים להקפיד על התקני בטיחות

27.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אגף התנועה נערך לתחילת שנת הלימודים

לק  ראת תחילת שנת הלימודים נערך אגף התנועה בכוחות מתוגברים במטרה לתת שירות למשתמשי הדרך, תוך ביצוע פעולות אכיפה בעבירות המסכנות את ביטחון הילדים. שוטרי ומתנדבי הזרוע המבצעית של אגף התנועה יתפרסו בצירים הבין-עירוניים המובילים למוסדות החינוך וייתנו דגש לשמירה על ביטחון הילדים, הן כהולכי רגל והן כנוסעים ברכב.

בדיקה מקיפה תתבצע כלפי רכבי הסעות, החל מתקינות הרכב וכלה במספר הנוסעים וחגירתם כנדרש על פי חוק. במהלך חופשת הקיץ נבדקו על ידי שוטרי אגף התנועה 4,670 רכבי הסעות ולכ-3,000 מהם נרשמו דוחות, בעיקר בגין עבירות של תקינות ובטיחות. הפעילות נמשכת גם בימים אלו, לקראת פתיחת שנת הלימודים.

אנו שבים ומבקשים מהורים המסיעים את ילדיהם, להקפיד על חגורות בטיחות והתקני ריסון שכן, מעבר לדרישה החוקית, מדובר באמצעים מצילי חיים. מתחילת השנה איתרו שוטרי אגף התנועה למעלה מ- 9,000 נהגים אשר עברו על החוק ולא הקפידו על חגירתם של הילדים ברכב.

גם במהלך חופשת הקיץ אותרו נהגים, בהם הורים, שעל אף שנחגרו בעצמם, הסיעו את ילדיהם ללא התקן ריסון והעמידו אותם בסכנה. בפתחה של שנת הלימודים החדשה אנו פונים לציבור הנהגים ומבקשים לסייע לנו לשמור על חיי הילדים בכבישים. לצד הקפדה על חגירתם של הילדים, יש לגלות משנה זהירות במעברי חציה ובסמוך למוסדות החינוך וכן להימנע מכל היסח דעת במהלך הנהיגה.

תגובות

מומלצים