מופיד גאנם:"אני לא רואה שיש שילוב מושלם של דרוזים במשרד המשפטים"

תת אלוף במיל' מופיד גאנם מכהן בתפקיד סמנכ"ל בכיר תפעול ולוגיסטיקה במשרד המשפטים, התפקיד הבכיר ביותר בסקטור הציבורי, מדבר על אופיו של התפקיד וסמכויותיו, המשפחה האישית והדרוזים ועל מינויו של מהנא פארס.

28.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מופיד גאנם:"אני לא רואה שיש שילוב מושלם של דרוזים במשרד המשפטים"

אחרי 35 שנים בצה"ל בהם עסק בנושאים הלוגיסטיים, מגיע תת אלוף מופיד גאנם למשרד המשפטים לתפקיד הכי בכיר במשרד.

"כשבאים למשרד ממשלתי בודקים מה התפיסה הלוגסטית ואיך מנהלים את הדברים, מה צריך לשנות וראיתי שיש נושאים לשנות בניהול ובתפיסה"

"במשרד המשפטים במשרות המאוישות, יש כמעט 10 אחוז שהם בני מיעוטים, המשרד מוביל בשילוב בני העדות השונות במשרד, אמי פלמור המנכ"לית של משרד המשפטים, רואה בשילוב  הזה אחד הדברים המרכזיים"

"אנחנו אחראים על כל המוסדות של משרד המשפטים, חוץ מבתי המשפט, יש לציין שבתי הדין השרעיים ובית הדין הדרוזי שייכים לנו, זה כולל כוח אדם, תקציבים, תשתיות, הכל שייך לנו"

"אנחנו בהליך של שיפורו של בית הדין הדרוזי במסעדה, לבית דין מסודר"

"רואה במשרה כהמשך ותרומה למגזר הציבורי, המשרה מצוינת, בשנה שהייתי בבית לימדתי במכללת ספיר לוגיסטיקה ויש לי עוד הרבה אתגרים".

"אני אוהב אנשים ולהשתלב עם אנשים, התפקיד הוא זמני ואילו תפקיד האדם הוא לכל החיים".

מופיד גאנם

מופיד: "אין לי נגיעה למערכת המשפט, אני שותף לתהליכים הקיימים, ההכשרות והלימודים במשרד, אני נמצא בשיתוף פעולה עם המנהלים במשרד, פרקליטי המחוזות".

"אני לא רואה שיש שילוב מושלם של דרוזים במשרד המשפטים, יש תחילה של תהליך, אנחנו צריכים להיות מוכשרים ללמוד ולדאוג לעצמנו, ומעמדה של כוח לדרוש להשתלב, אין מחסומים".

על מינויו של השיך מהנא פארס על ידי שר החינוך בנט להוביל את מהפכת 5 יחידות מתמטיקה בישראל, מופיד אומר: "מכיר את מהנא פארס שלדעתי ראוי לתפקיד זה, הוא קידם את מערך החינוך כמה צעדים קדימה ובגלל זה הוא מונה לתפקיד מרכזי זה, אני מברך על המינוי הזה ומאמין שיעשה שינוי ארצי בתחום שלו".

 

 {YouTubeVideo id=1AG0F3ZA7Tg}

מופיד גאנם

תגובות

2. דרוזי צעיר לפני 9 שנים
למר מופיד הטוב
1. אמיר לפני 9 שנים
עוספיה

מומלצים