רוב קציני המילואים הדרוזים בעד מינוי גל הירש למפכ"ל המשטרה

הרבה קולות של קצינים דרוזים שלא מזמן השתחררו וחלקם שירתו תחת פיקודו של גל הירש יוצאים בפניות לשר ארדן ומחזקים את ידו על המינוי, בזמן שהורים ומדינות זרות מבקשים מישראל לא למנות את גל למפכ"ל.

28.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רוב קציני המילואים הדרוזים בעד מינוי גל הירש למפכ"ל המשטרה

מוניר דאהר סא"ל במיל', אחד מבין עשרות שפונים בימים האלה לממשלת ישראל ולועדת מינוי בכירים בשירות המדינה, כן למנות את גל הירש למפכ"ל משטרת ישראל, כי הוא ראוי.

יש לציין שחלק מההורים נפגשו עם השר גלעד ארדן ופרסו בפניו מספר דברים למה הם מתנגדים למינוי של הירש למפכ"ל המשטרה.

ערוץ 10 חשף ביומן שישי שישנה מדינה זרה שדרשה מישראל לבצע חיקור דין רשמי בנוגע לקשריו של הירש לכאורה עם פוליטיקאים לשעבר.

להלן פנייתו של סא"ל במיל' מוניר דאהר, לכבוד השופט יעקב טרקל, בעניין הירש.

לכבוד: כבוד שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טרקל יו"ר הועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה

מוניר דאהרהנדון: מינוי תא"ל במיל' גל הירש למפכ"ל משטרת ישראל.

אדוני, שמחתי מאוד כאשר השר לביטחון הפנים, מר גלעד ארדן,  הכריז על כוונתו למנות את תא"ל במיל' גל הירש למפכ"ל הבא של משטרת ישראל.

תא"ל במיל' גל הירש היה מפקדי במלחמה ובעת שגרה. בחור כארז, אביר לב, מרהיב עוז בנפשו ועשוי לבלי חת.

האדם הנכון במקום הנכון כדי להוציא את משטרת ישראל מהשפל שהגיעה אליו. אין לי צל של ספק שחייבים למנות לתפקיד, אדם משכמו ומעלה, ערכי וברוך כישרונות ומעוף כדוגמתו של גל הירש.

גל הירשאבן מקיר תזעק לעוול הנורא שנעשה לגל בתחקיר אירועי מלחמת לבנון השנייה. הוא ניהל את הלחימה ביד רמה וידע לנווט את הכוחות באופן הראוי לציון. לפני המלחמה גל הצליח להטמיע תרבות ארגונית ובקרה ויזם מהלכים כבירים שמנעו חטיפות רבות בגבול הסבוך עם לבנון.

תכונותיו של תא"ל גל הירש, ניסיונו, ראייתו האסטרטגית, חזונו והיכולת שלו להוציא לפועל את הדברים הללו, יצליח לנווט את משטרת ישראל ויעלה אותה על דרך המלך, למען בטחון ישראל ואזרחיה.

אין מתאים יותר מתא"ל במיל' גל הירש, "נְקִי כַפַּיִם,וּבַר לֵבָב, אֲשֶׁר לֹא נָשָׂא לַשָּׁוְא נַפְשִׁי,וְלֹא נִשְׁבַּע לְמִרְמָה " (תהלים כד, 4)

תגובות

3. אמיר לפני 9 שנים
עוספיה
2. דרוזי לפני 9 שנים
כך נראים הדרוזים ויפה מאוד
1. דילאוי לפני 9 שנים
דילאוי

מומלצים