מה כותבים על עמיתנו סמיר חלבי ליום הולדתו

הילדה רנין אבו חמד, מעלה סטטוס מרגש אודות עמיתנו סמיר חלבי שחוגג היום יום הולדת, צוות מערכת פורטל הכרמל מאחל לסמיר מזל טוב ומבטיח להמשיך להעלות לאתר, סטטוסים של הגולשים, שימצאו חן בעינינו.

29.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה כותבים על עמיתנו סמיר חלבי ליום הולדתו

הילדה רנין אבו חמד העלתה את הסטטוס הזה לכבוד יום ההולדת של סמיר חלבי

"לא , לא באתי לכתוב ברכה או איחולים ולא מתכוונת לכתוב את מה שיש לי לומר בכדי לקבל מילת תודה ואף לא כתבתי כדי למלא את החלל שיש בקיר של הפייסבוק שלי .

אני כותבת כמה מילים שלא יוכלו לתאר את רגשי ההערצה כלפיך, עכשיו ומול כולם אני כותבת על מה שאתה מעניק לכולם ללא יוצא דופן ומה אתה מקבל בהחזר , באתי כדי לצעוק ,שיבינו - שכמוך עוד לא היה ולא יהיה , ביום הולדתך זה אנשים צריכים להפנים , למחוא כפיים ולהצדיע לעברך .

דוד סמיר , אב חבר ידיד ומה לא ... מלאכים לא מחכים למשאלות , הם עושים אותן . תודה על הכל על העידוד על התקווה על השמירה וההגנה תודה על מה שאתה . על היותך אתה ומילת תודה כי מגיע לך .

תודה על הנתינה ועל זה שאתה לא מחפש החזר . אדם ללא אינטרס אישי עוד לא ראיתי אבל זה הוא אתה שתדע . חבר אמר לי פעם תפסיק לחפש על אושר כשיש לך משפחה , משפחה בשבילי היא אתך ❤ דוד יקר שלי שיהיה לך רק במזל ,הצלחות כבר עשית מספיק ומעבר , כל הכבוד ❤

מרגיז לפעמים אבל מתמודדים אין עלייך דוד יקר חח".

סמיר ורנין

תגובות

מומלצים