שלבים לעריכת מצגת מוצלחת לבת מצווה או לבר מצווה

האם יש לכם בן או בת שחוגגים בקרוב את הבר/בת מצווה שלהם? אם כן, אתם באמת צריכים להתחיל להתכונן, וכמובן שיפה שעה אחת קודם. הילדים בימינו כבר לא מסתפקים באירוע צנוע שכולל מקסימום אולם פשוט, מוסיקה שמשמיעה מערכת קול ביתית קצת בלונים לקישוט, כיבוד קל וזהו...

30.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שלבים לעריכת מצגת מוצלחת לבת מצווה או לבר מצווה

היום, הכול יותר גדול, יותר נוצץ, יותר מרעיש וגם הרבה יותר טכנולוגי. ואם מדברים על טכנולוגיה, אף הורה ואף ילד לא יוותר על עריכת מצגת לבת מצווה, בוק מפואר ומחמיא ואטרקציות מרשימות ומדהימות שכוללות כניסה מיוחדת של חתן או כלת השמחה, מזרקות שוקולד, צילומים על מגנטים, קליפ שבו מככבים בר או בת המצווה ועוד ועוד...

מצגת לבת מצווה שמקרבת את האורחים

אחד הטרנדים האחרונים הוא מצגת לבר מצווה או לבת מצווה. חברות מקצועיות מציעות לשדרג את האירוע שלכם בעזרת מצגת מיוחדת ומרגשת שתחבר את המוזמנים לאישיות המיוחדת של חתן או כלת האירוע. האורחים מגיעים למסיבה לא רק כדי לאכול, לשתות ולרקוד, זו גם הזדמנות עבורם להכיר יותר מקרוב את בת או בר המצווה. אין ספק שהמצגת היא כלי מעולה לחיבור האורחים לאירוע ויצירת היכרות טובה יותר עם הילד/ה וסביבתו הקרובה.

מצגת מעוררת עניין והתרגשות

החכמה היא ליצור מצגת שלא תהיה ארוכה ומייגעת מדי, שלא להגיד משעממת... מצגת שלא תכיל אוסף ענק של תמונות שלהורים היה קשה לוותר עליהם. אז מה עושים? אין ספק שפנייה לאיש מקצוע תאפשר לכם להציג בסופו של דבר מצגת מקצועית שכוללת אפקטים מיוחדים, שמבוססת על תסריט מעניין וייחודי, שמעוטרת במוסיקה שלעיתים היא מקפיצה ולעיתים מרגשת, שמשולבת בה אנימציה משעשעת, ושמשקפת המון יצירתיות ודמיון.

התאמת המצגת לאופי הילד או הילדה

כדי להפיק מצגת מקצועית ומעניינת, חשוב לחבר תסריט שיצליח לאגד בתוכו את התמונות והסרטונים הישנים של המשפחה לכלל סיפור קוהרנטי ומעניין. התסריט לוקח בחשבון גם את החוויות שעברו הילדים וגם את האופי המיוחד של בעל השמחה. לפעמים המצגת תדגיש את התחביב המיוחד של הילד או הילדה, ולפעמים היא תיתן מקום גם להופעות של חברים או בני המשפחה, תלוי בכול ילד ובכול משפחה.

שלבי הכנת מצגת לבר מצווה

היום אפשר לפנות לאתרי אינטרנט שמציעים גם שירותים להכנת מצגת. כדאי לפנות לספק אמין ובעל מוניטין. תוכלו לבדוק את מידת שביעות הרצון מהספק אצל החברים שכבר חגגו בר/בת מצווה לילדיהם.

בדרך כלל העבודה על המצגת מתחילה במפגש עם הספק ובמהלכו תוצג בפניכם מצגת כדי שתוכלו להתרשם איך בכלל נראית מצגת שכזו. בהמשך תתבקשו לעבור על כל סרטוני הווידאו והתמונות שצילמתם מאז שהילד או הילדה נולדו ולבחור את אלה שמרגשים אתכם יותר מאחרים. תוכלו לבחור בשלבי ההתפתחות של הילד כמו לידה, ברית מילה, צעד ראשון, שיניים שצצו או שיניים שנשרו וכן הלאה. את החומרים שבחרתם תעבירו לאולפן שם הם יעברו עריכה ויופקו למצגת מרגשת ומעניינת.

מצגת לבת מצווה

תגובות

מומלצים