עוספיה חוגגת חינוך ותיאטרון

מערכת החינוך בעוספיה ערוכה ומוכנה לקלוט את 2300 תלמידים לא כולל ה340 תלמידים שלומדים בחינוך מחוץ לכפר ו 40 שלומדים בחינוך המיוחד, וגיה כיוף מתייחס למצב החינוך בעוספיה ולפרשה שמלווה אותו בימים אלו.

30.08.2015 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
עוספיה חוגגת חינוך ותיאטרון

האולם החדש במרכז תרבות מקום גאווה למרות שעוד לא שלם במיוחד, אבל המקום מסמל תיאטרון ברמה מעולה עם 240 מושבים, הציבור ובמיוחד התלמידים יכולים ליהנות מפעילות הרצאות והצגות, חובת המועצה להשלים את הדברים החסרים באולם ואז להגיד מזל טוב ענק.

ההתכנסות של מועצת עוספיה, ראש המועצה, חברי המועצה וסגל ההוראה והעובדים, בא להפגין את כוחה של המועצה שעוד לא העבירה תקציב ותוכנית הבראה, אבל מצליחה להעמיד מערכת חינוך בצורה הטובה לקליטת התלמידים מכל הבחינות והצרכים.

בעוספיה לומדים כ 2300 תלמידים ועוד 300 תלמידים, מגיל גן עד תיכון, שלומדים במערכת החינוך החיצונית, וכ 40 תלמידים בחינוך המיוחד, ראש המועצה וגיה כיוף, בדבריו אמר לנו:"לא ניתן להחזיר תלמידים בכפיה כמו שעשו מועצות אחרות, צריך לשכנע ולתת להם את הסיבה לחזור ללמוד בכפר".

כמאל כיוף מנהל אגף החינוך בעוספיה, מדבר על התוכניות השונות שמשולבות במערכת החינוך בעוספיה, ובעיקר מבחינה מספרית בכל בתי הספר והמיוחד שבתיכון רונסון ילמדו השנה כ 460 תלמידים לעומת החט"ב שעומד על 500 ובבית ספר דתי חט"ב אלאשראק כ 200 תלמידים.

מנהלת מחלקת הרווחה במועצת עוספיה נג'לא אבו גאזי, מלווה יחד עם הצוות המקצועי את מערכת החינוך ומבינה טוב את החלק שלהם, במיוחד בקרב תלמידים שבאים ממצב כלכלי קשה, חובת המחלקה והמועצה לשים דגש על אותה אוכלוסייה.

ראש המועצה וגיה כיוף דיבר שאורט ממשיכה להיות בעוספיה ושבשנה הבאה יבנה עוד תיכון דתי מכיתה י' , ועוד אמר וגיה שלכל גן תוצב עוד עוזרת, בכדי לתת את הזמן והמרחב לילדים ובעיקר יותר תשומת לב.

וגיה הודה לצוות העובדים במועצה, למנהלי האגפים ובמיוחד לפרח שרוף, לחברי המועצה ולממלא מקומו האני עמאשה ועיקר התודה היתה לאשתו אשואק, שעומדת ומלווה אותו צמוד, וגיה הודה למנהלים אחד אחד ולצוות המורים.

וגיה דיבר שואייל סקר מועד ההורים הוסמך ע"י המועצה וההורים לטפל בנושא האדמה, לבניית מבנה לבית ספר אלאשראק, העניין הגיע לסיומו ובקרוב יחלו העבודות באדמת מינהל שהועברה לצורך הבניה למועצת עוספיה.

וגיה ואשואק כיוף

התוכנית בחסות מרכז סעיד למזון וסופר משתלם, בהנהלת מגד חלבי, שמברך את התלמידים וההורים ובמסר חד להשקיע בחינוך שמהווה עתיד כלכלי לחיים.

מרכז סעיד למזון מזמין אותכם ליהנות ממבצעים שנמשכים יום יום שבוע שבוע.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=tX8zYN2L6nc}

תגובות

13. הורים ותלמידים לפני 9 שנים
בכל זאת,,מאות תלמידים בורחים לחיפה,,,
12. הורה לפני 9 שנים
ברכות וגם אכזבות.
11. חינוך לפני 9 שנים
צריך להשקיע רק בחינוך
10. מנסורי לפני 9 שנים
שנה מוצלחת לבני כפרי
9. מהמערכת חינוך לפני 9 שנים
כמאל אתה איש טוב מאוד
8. עיספאוי חור לפני 9 שנים
צריך לתת לוגיה איש השנה
7. כיופי לפני 9 שנים
וגיה תבורך
6. איש חינוך לפני 9 שנים
יש לנו מערכת למופת
5. עיספאוי לפני 9 שנים
וגיה מברוק
4. איש פשוט לפני 9 שנים
חיוך רחב
3. לרמזי אבוסעדה לפני 9 שנים
חבר חדש
2. יוסף לפני 9 שנים
עכשיו וגיה מפגין כוח
1. מורה לפני 9 שנים
תודה מיוחדת לכל עובדי המועצה

מומלצים